НБУ змінив аудиторські правила для великих банків

НБУ змінив аудиторські правила для великих банків

Зміна стосується банків з активами від 0,5% банківської системи

З 25 жовтня Національний банк України впровадив новий підхід для банків з організацією процесу аудиту. Нововведення стосується банків з активами від 0,5% банківської системи. Про це говориться в постанові НБУ № 105 від 24 жовтня.

Ці банки повинні укласти договір з аудитором, штат якого повинен складати не менше п'яти аудиторів і таку ж кількість штатних співробітників з кваліфікацією та сертифікатами у сфері МСФО.

Зараз норма стосується великих банків, які не встигли до 1 листопада, укласти з аудитором договір про звітність за 2017 рік. Банки, які підписали договір вчасно, до 25 жовтня, можуть не змінювати аудитора.

Також банки тепер будуть подавати не тільки письмові звіти про роботу підрозділів внутрішньої роботи, а й електронну копію (сканкопію)».

Внесення змін стосується постанови НБУ «Порядок подання банками в НБУ звіту аудитора за підсумками щорічної перевірки фінансової звітності» та положення НБУ «Про організацію внутрішнього аудиту в банках України».

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло