НБУ змінив аудиторські правила для великих банків
Зміна стосується банків з активами від 0,5% банківської системи
З 25 жовтня Національний банк України впровадив новий підхід для банків з організацією процесу аудиту. Нововведення стосується банків з активами від 0,5% банківської системи. Про це говориться в постанові НБУ № 105 від 24 жовтня.
Ці банки повинні укласти договір з аудитором, штат якого повинен складати не менше п'яти аудиторів і таку ж кількість штатних співробітників з кваліфікацією та сертифікатами у сфері МСФО.
Зараз норма стосується великих банків, які не встигли до 1 листопада, укласти з аудитором договір про звітність за 2017 рік. Банки, які підписали договір вчасно, до 25 жовтня, можуть не змінювати аудитора.
Також банки тепер будуть подавати не тільки письмові звіти про роботу підрозділів внутрішньої роботи, а й електронну копію (сканкопію)».
Внесення змін стосується постанови НБУ «Порядок подання банками в НБУ звіту аудитора за підсумками щорічної перевірки фінансової звітності» та положення НБУ «Про організацію внутрішнього аудиту в банках України».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].