Незважаючи на популярність електрокарів, американці закохані в пікапи

Незважаючи на популярність електрокарів, американці закохані в пікапи

В США купують все більше пікапів та навіть готові платити за них більше

Незважаючи на популярність електрокарів, американці закохані в пікапи
фото з pixabay.com

Волл-стріт може любити акції компаній-виробників електрокарів, але американці люблять великі, ненажерливі пікапи, такі як Ford з F-серії та готові платити за них навіть дорожче. Про це повідомляє Reuters.

Автопромисловість стоїть на роздоріжжі, а майбутнє виробників таких як Ford, General Motors, Fiat Chrysler залишається невизначеним на фоні імовірного прийняття рішення урядом щодо заборони випуску та продажу бензинових та дизельних авто протягом найближчих двох десятиліть.

Але попит, яким користуються пікапи у США зараз, дає Ford, GM та іншим мільярди готівкою, щоб кинути виклик Tesla.

Tesla має амбіції щорічно випускати до 500 000 авто, але через проблеми виробництва, автовиробник повідомив про чистий збиток в розмірі $666,7 млн за перше півріччя 2017 року. Аналітики очікують, що в третьому кварталі збитки сягнуть $380,4 млн.

Ford заявив, що середня ціна одного з пікапів F-серії зросла на $2 800 до $45 400 за одиницю в третьому кварталі. Продаж пікапів цієї серії, яка варіюється від спартанських до розкішних, зросли майже на 11% до 658 636 одиниць за перші дев’ять місяців цього року.

Акції GM зросли на майже 30%. Автовиробник прогнозує вільний грошовий потік у приблизно $6 млрд, що на $1 млрд менше ніж очікувалось, але достатньо, щоб профінанcувати обіцянку компанії розробити 20 електрокарів до 2023 року.  

Вартість акцій Ford була стабільною протягом року, тим не менше, автовиробник мав $28 млрд станом на 30 вересня.

Автовиробники, які роблять ставку на електрокари, також стають все більш певними, оскільки витрати на батареї знижуються.

Tesla, у порівнянні з конкурентами, має високу капіталізацію та мало готівки. На кінець другого кварталу автовиробник мав 3 млрд готівки, і деякі аналітики вважають, що йому доведеться збирати ще більше, для того, щоб  покрити повільний приток коштів від запуску Model 3.

Нагадаємо, низка країн оголосила про свої плани щодо заборони випуску та продажу бензинових та дизельних авто. Крім того, автовиробники Mazda, Daimler, Aston Martin, Jaguar та BMW мають на меті перейти на випуск гібридів та електрокарів до 2025-2030 років. 

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло