У Ліверпуль не хочуть впускати червоні рекламні вантажівки Coca-Cola на Різдво

У Ліверпуль не хочуть впускати червоні рекламні вантажівки Coca-Cola на Різдво

Міська влада вважає відомий напій шкідливим для мешканців і не хоче погоджуватися на його рекламу

У Ліверпуль не хочуть впускати червоні рекламні вантажівки Coca-Cola на Різдво
coca-cola.co.uk

У британському місті Ліверпуль закликають не пускати в місто різдвяні червоні вантажівки з Coca-Cola, мотивуючи це тим, що даний напій дуже шкідливий для здоровʼя і веде до ожиріння, повідомляє The Telegraph.

«Місто перебуває в лещатах епідемії ожиріння», – так сформулювали проблему в міській раді.

Пропозицію вніс лідер Ліберальних демократів Річард Кемп, який, за його словами, «шокований, що вживання такого нездорового продукту всіляко заохочується рекламою».

Ліверпуль – одне з тих багато чисельних міст, куди на різдвяні свята вʼїжджають яскраво-червоні святкові вантажівки і пропонують безкоштовні банки з Coca-Cola.

«У кожній з таких банок міститься в еквіваленті майже 4 чайних ложки цукру, це величезна кількість зайвих калорій», – зазначив Кемп у листі до менеджерів торгового району Liverpool One. Він назвав рекламну акцію Coca-Cola «цинічним дійством».

За його словами, 30% усіх дітей 11-річного віку страждають на ожиріння, і головна причина цього – вживання газованих напоїв. Liverpool One відмовився від коментарів, тому що цьогорічний маршрут для вантажівки ще не оприлюднений.

Прес-секретар Coca-Cola Great Britain прокоментував ситуацію: «Тур на колесах Coca-Cola Christmas подобається всім, хто збирається на вулицях на Різдво, і ми отримуємо від людей в Ліверпулі позитивні відгуки щороку».

Нагадаємо, Mind розбирався, як будується мерчандайзинг на ринку напоїв, і що дозволяє виробникам перемогти в боротьбі за споживача.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті