У 2020 році літаки Ан-148/158 вироблятимуть без російських запчастин – «Антонов»

У 2020 році літаки Ан-148/158 вироблятимуть без російських запчастин – «Антонов»

До 30% агрегатів і комплектуючих літаків Ан-148/158 виробляються в РФ

У 2020 році літаки Ан-148/158 вироблятимуть без російських запчастин – «Антонов»

Українське держпідприємство «Антонов» продовжує реалізацію програми з відмови від російських комплектуючих при виробництві літаків сімейства Ан-148/158. Перші лайнери цього типу з агрегатами і деталями інших виробників планують поставляти замовникам після 2020 року. Про це передає БізнесЦензор з посиланням на галузеве видання АТО.ru.

Як заявили в держконцерні, саме залежність від російських підприємств – літаки Ан-148/158 на 30% залежні від російських агрегатів і комплектуючих – послужила основною причиною припинення виробничої програми «Антонова» по машинах цього типу.

У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.

Із 2014–2015 років компанія займається пошуком нових постачальників агрегатів і комплектуючих для своїх літаків. На серійному заводі підприємства в Києві на різних рівнях готовності знаходиться близько десятка Ан-148/158, які треба добудувати без участі російських компаній.

При цьому до кінця 2017 року підприємство готується підписати контракт із однією з авіакомпаній Гани (Африка) щодо поставки двох регіональних пасажирських літаків Ан-158 (з опціоном, умови якого обговорюються). Планується, що ці машини почнуть надходити замовнику з 2020 року, а в їх складі повністю відсутні будуть російські комплектуючі.

Паралельно «Антонов» має намір модернізувати своє виробництво. На виставці Dubai Airshow 2017 в «Антонові» виданню розповіли, що одночасно український літакобудівник думає над створенням нової версії Ан-148/158. Основними перевагами нових літаків цієї серії, як і раніше, будуть відносно низька вартість як самих літаків, так і їх техобслуговування.

Це необхідно для конкуренції з такими програмами, як Embraer E-Jet E2 і MRJ (Mitsubishi Regional Jet). Український літакобудівник сподівається зайняти після 2020 року 5% ринку регіональних реактивних літаків.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту editor@mind.ua
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло