Знову в центрі уваги: окремий підрозділ Uber займався збором інформації про технології конкурентів

Знову в центрі уваги: окремий підрозділ Uber займався збором інформації про технології конкурентів

Співробітники компанії ретельно шифрували свої розмови, щоб пізніше їх не можна було використати під час розслідувань

Знову в центрі уваги: окремий підрозділ Uber займався збором інформації про технології конкурентів
фото Shutterstock

У компанії Uber працював спеціальний підрозділ, який займався збором таємної інформації щодо технологій конкурентів, зокрема Waymo, «дочки» Alphabet. Про це повідомляє Reuters із посиланням на лист колишнього співробітника сервісу із замовлення таксі.

Колишній працівник Uber Річард Джейкобс у листі зі 37 сторінок розповів, що відділ компанії під назвою «Ринкова аналітика» займався перешкоджанням розслідування у справі між Waymo та Uber.

Нагадаємо: Waymo звинуватив Uber у викраденні та використанні їх розробок технологій автономних автомобілів та вимагає майже $2 млрд компенсації.

Крім того, Джейкобс стверджує, що працівники всередині компанії використовували зашифроване листування та програми, які знищують повідомлення всього за кілька секунд, такі як Wickr, Telegram, Signal та Snapchat.

По суті в цьому немає нічого поганого, однак компанії зобов’язані зберігати інформацію, яку можна сприймати, як таку, що має відношення до судової справи, або таку, що підлягає правилам зберігання даних, встановленим галузевими регуляторами.

У випадку з Uber журнали чатів могли б внести ясність у справі щодо крадіжки комерційної таємниці, але тепер вони недоступні. 

Джейкобс підкреслює, що співробітників компанії спеціально навчали користуватись месенджерами, щоб їх розмови залишилися таємними і не могли згодом з’явитись у будь-яких «прогнозованих судових справах».

Новий очільник компанії Дара Хосровшахі написав у Twitter, що програми «Wickr, Telegram дійсно часто використовувались в Uber…, але я наказав своїм командам НЕ використовувати такі додатки під час обговорення бізнес-питань Uber».

Цей факт може нашкодити Uber, оскільки головним аргументом компанії раніше було, що Waymo не знайшов жодних доказів крадіжки, а тепер компанія-позивач може стверджувати, що такі дані були просто знищені.

Нагадаємо: нещодавно стало відомо, що Uber свідомо приховувала факт крадіжки хакерами персональних даних 57 млн користувачів та водіїв компанії. Через це у кількох країнах почались розслідування.

Як повідомлялось, скоректовані збитки Uber у ІІІ кварталі 2017 році збільшились до $743 млн. 

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло