«Київпастранс» розповів про впровадження е-квитка

«Київпастранс» розповів про впровадження е-квитка

Розпочались роботи щодо встановлення технічних засобів у електротранспорті

«Київпастранс» розповів про впровадження е-квитка
Фото: Shutterstock

Комунальне підприємство «Київпастранс» дало відповіді щодо впровадження е-квитка, встановлення технічного обладнання для якого було розпочато днями. Про це йдеться на сторінці у Facebook.

Згідно з повідомленням, оплатити проїзд після впровадження е-квитка можна буде за допомогою транспортної картки (електронного проїзного), пільгової соціальної картки ( «Картки киянина»), банківської безконтактної картки, смартфона (через мобільний додаток, екран або NFC). Для разової поїздки можливо буде придбати квиток з QR-кодом на папері або екрані смартфону, розрахувавшись готівкою в електронному терміналі поповнення на зупинці або банківською карткою в салоні транспортного засобу.

Здійснення контролю оплати проїзду передбачається за допомогою спеціальних терміналів, які будуть контролювати останню валідацію засобів сплати за проїзд у пасажирів, або за допомогою валідатора, через який було зафіксовано проїзд. Зазначені валідатори буде розміщено в салоні за принципом «кількість дверей + 1», а в автобусах малої місткості – 2 одиниці.

Раніше повідомлялось, що  «Київпастранс» розпочав встановлення обладнання для електронних квитків. Система має запрацювати у квітні.

Детальніше про нову систему оплати проїзду в транспорті читайте в матеріалі Mind «Єдиний та електронний: як працюватиме e-ticket у київському транспорті?».

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло