«Невдалий рік»: прибутки Under Armour впали на 30% з 2016-го
Вартість акцій компанії знизилась удвічі

Вартість акцій компанії спортивного одягу Under Armour за 2017 рік впала вдвічі, прибутки компанії знизились на 30% порівняно з минулим роком. Про це повідомляє CNN.
Лише пару років тому компанія значно ускладнила життя своїм конкурентам Nike та Adidas.
Але спад обсягів продажів у США, невдалі запуски нових моделей спортивного взуття та хвиля звільнень топ-менеджерів з компанії ставить під сумнів імовірність блискучого повернення успіху компанії.
Аналітик компанії Nomura Instinet Сімеон Зігель вважає, що за останні кілька років компанія почала вводити надто багато категорій, як то одяг та взуття для гольфу і рибалки, замість того щоб зосередитись на ключовій продукції.
«Under Armour зростає надто швидко, – сказав Зігель. – Феноменальний ріст компанії – це заслуга генерального директора компанія Кевіна Планка. Але Under Armour має скоротити виробництво додаткової продукції, відступити та зосередитись на основному бізнесі».
Adidas продовжує процвітати. Nike, після невдалого 2016 року, спромоглась підвищити вартість своїх акцій на 25%.
Як повідомлялось, найбільшому виробнику взуття вдалось реанімувати прибутки завдяки попиту в Західній Європі, Китаї та ринках, що розвиваються.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].