H&M закриває магазини після неочікуваного падіння продажів

H&M закриває магазини після неочікуваного падіння продажів

Натомість відомий бренд одягу планує переключитися на онлайн-продажі

H&M закриває магазини після неочікуваного падіння продажів
http://www2.hm.com

Шведський бренд одягу та косметики H&M відзвітував про продажі за IV квартал фінансового року. Вони впали на 4% – це найгірший показник за 10 років, пише The Telegraph.

Акції H&M подешевшали на 13% – до рівня 2009 року. Щоб компенсувати показники падіння, компанія планує закрити неефективні магазини. Також планується відкривати менше нових точок і змістити акценти на інтернет-продажі. Бренд почне продавати одяг через китайський онлайн-магазин Tmall, що належить Alibaba.

У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.

Майкл Еванс, президент Alibaba Group, позитивно дивиться на співпрацю. «Як одна з найбільш інноваційних модних компаній у світі, H&M ідеально підходить для платформи Tmall Alibaba. Для нас велика честь розширювати нашу співпрацю з брендом H&M і розмістити їх флагманський магазин, відкривши доступ до півмільярда споживачів», – прокоментував він.

H&M – другий за величиною ритейлер одягу в світі після іспанської компанії Inditex (Zara, Massimo Dutti, Pull & Bear, Bershka). Крім однойменного бренду H&M також належать COS, Weekday і & Other Stories.

Нагадаємо, цього року під час «чорної п'ятниці» американці на онлайн-покупки витратили на 16,9% більше, ніж у минулому році.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту editor@mind.ua
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло