H&M закриває магазини після неочікуваного падіння продажів
Натомість відомий бренд одягу планує переключитися на онлайн-продажі

Шведський бренд одягу та косметики H&M відзвітував про продажі за IV квартал фінансового року. Вони впали на 4% – це найгірший показник за 10 років, пише The Telegraph.
Акції H&M подешевшали на 13% – до рівня 2009 року. Щоб компенсувати показники падіння, компанія планує закрити неефективні магазини. Також планується відкривати менше нових точок і змістити акценти на інтернет-продажі. Бренд почне продавати одяг через китайський онлайн-магазин Tmall, що належить Alibaba.
У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.
Майкл Еванс, президент Alibaba Group, позитивно дивиться на співпрацю. «Як одна з найбільш інноваційних модних компаній у світі, H&M ідеально підходить для платформи Tmall Alibaba. Для нас велика честь розширювати нашу співпрацю з брендом H&M і розмістити їх флагманський магазин, відкривши доступ до півмільярда споживачів», – прокоментував він.
H&M – другий за величиною ритейлер одягу в світі після іспанської компанії Inditex (Zara, Massimo Dutti, Pull & Bear, Bershka). Крім однойменного бренду H&M також належать COS, Weekday і & Other Stories.
Нагадаємо, цього року під час «чорної п'ятниці» американці на онлайн-покупки витратили на 16,9% більше, ніж у минулому році.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: editor@mind.ua.