Lego займатиметься розробкою онлайн-ігор та соцмережі для китайських дітей
Виробник іграшок співпрацюватиме з китайським технологічним гігантом Tencent

Виробник іграшок Lego об’єднається з китайським онлайн-гігантом Tencent для розробки спільних онлайн-ігор та соцмережі, орієнтованої на китайських дітей. Про це повідомляє Reuters.
За останні роки компанія Lego спостерігала уповільнення росту продажів, але на китайському ринку в 2016 році вони зросли на 25–30%.
Lego доводиться конкурувати з творцем іграшки Barbie, компанією Mattel, та Hasbro, яка випускає My Little Pony, за частину ринку іграшок вартістю в $31 млрд у Китаї.
Партнерство Lego з Tencent, найбільшим технологічним гігантом країни, має на меті створення безпечного онлайн- середовища, що охоплюватиме контент та платформи для китайських дітей.
«Ми бачимо, що все більше китайських дітей взаємодіють зі світом у цифровому вигляді, і це партнерство принесе їм безпечний цифровий контент Lego, який також підтримуватиме їх потреби у навчанні, розвитку та розвагах», – заявив Джейкоб Краг, голова Lego в Китаї.
Партнерство включатиме в себе розробку відеозони Lego для дітей на відеоплатформі Tencent, а також розробку та управління ліцензованим іграми Lego.
Tencent є найдорожчою компанією в Азії з ринковою капіталізацією в $537 млрд.
Минулого року Mattel уклав угоду з китайським гігантом електронної комерції Alibaba Group Holding та розробником онлайн контенту Baby Tree для продажу інтерактивних навчальних продуктів на основі іграшок Fisher-Price.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].