The Guardian перейшла у форму таблоїда

The Guardian перейшла у форму таблоїда

Зміни торкнулися і дизайну

The Guardian перейшла у форму таблоїда

The Guardian перейшла у форму таблоїда та представила новий брендинг для принта, онлайн-версії та версії в додатках, замінивши традиційний біло-блакитний колір назви видання, який використовувався з 2005 року.

Новий дизайн збігся з рішенням щоденної газети перейти на формат таблоїду, щоб забезпечити стійке майбутнє для друкованого продукту. 

Головний редактор Guardian і Observer Кетрін Вінер пояснила передплатникам видань, що «новий дизайн став результатом креативної роботи і бачення команди талановитих дизайнерів і редакторів протягом багатьох місяців». 

Зміни торкнулися логотипу – новий логотип вище, більш пропорційний і більш чіткий по відношенню до попереднього – більш округлого і товстого. Новий чорний на білому заголовок вже не витягнуть, як попередня версія.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло