The Guardian перейшла у форму таблоїда
Зміни торкнулися і дизайну

The Guardian перейшла у форму таблоїда та представила новий брендинг для принта, онлайн-версії та версії в додатках, замінивши традиційний біло-блакитний колір назви видання, який використовувався з 2005 року.
Новий дизайн збігся з рішенням щоденної газети перейти на формат таблоїду, щоб забезпечити стійке майбутнє для друкованого продукту.
Головний редактор Guardian і Observer Кетрін Вінер пояснила передплатникам видань, що «новий дизайн став результатом креативної роботи і бачення команди талановитих дизайнерів і редакторів протягом багатьох місяців».
Зміни торкнулися логотипу – новий логотип вище, більш пропорційний і більш чіткий по відношенню до попереднього – більш округлого і товстого. Новий чорний на білому заголовок вже не витягнуть, як попередня версія.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].