МЕРТ пропонує ввести декларативний принцип для реєстрації туристичних компаній
Неподання відповідної декларації передбачає штрафні санкції для туркомпаній

Міністерство економічного розвитку і торгівлі (МЕРТ) пропонує змінити регулювання туристичної діяльності, зокрема, ввести декларативний принцип для реєстрації туристичної компанії та передбачити штрафні санкції за неподання відповідної декларації, створити Реєстр суб’єктів туристичної діяльності, а також закріпити норми щодо медстрахування для закордонних подорожей.
Відповідний проект закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у сфері туризму» розміщено на сайті МЕРТ для громадського обговорення.
Так, згідно документу, суб’єкти туристичної діяльності заявлятимуть (повідомлятимуть) про свій намір провадити туристичну діяльність шляхом подання декларації, у якій підтверджуватимуть свою відповідність вимогам, встановленим у законі України «Про туризм» для видів туристичної діяльності.
Здійснення туристичної діяльності без подання декларації про провадження туристичної діяльності тягне за собою накладення штрафу на юридичних осіб у розмірі п'ятдесяти прожиткових мінімумів для працездатних осіб, на фізичних осіб – підприємців у розмірі двадцяти прожиткових мінімумів.
Крім того, інформація про суб’єктів туристичної діяльності, які подали декларації, вноситиметься до Реєстру суб’єктів туристичної діяльності та до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
Водночас, щодо медичного страхування туристів, проектом передбачено, що розмір страхової суми на одну застраховану особу має становити не менше 30 000 євро в еквіваленті, а франшиза – не більше 150 євро.
За даними МЕРТ, із 100% суб’єктів туристичної діяльності 90,56 % – це мікропідприємства. Так, загальна кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання становить 10 929 підприємств, а питома вага суб'єктів малого підприємництва в загальній кількості суб'єктів господарювання, на яких проблема впливає – 9,44 % (мале підприємництва) та 90,56 % (мікропідприємства).
Читайте у Mind, про те, як побудувати бізнес на мандрівках та активному відпочинку у матеріалі «Бізнес як хобі: як створити туристичний клуб».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].