Стало відомо ціну бренду «Україна»

Стало відомо ціну бренду «Україна»

Україна посіла 61 сходинку у топ-100

Стало відомо ціну бренду 	«Україна»

За оцінками Brand Finance, у 2017 році вартість бренду «Україна» дорівнює рівню 2011 року – $68 млрд, а у 2016 році – $56 млрд. Про це повідомив економічний експерт Ольга Хоменко на своїй сторінці у Facebook.

Найдорожчими брендами стали: 

  • США ($21 трлн.)
  • КНР ($10,2 трлн.)
  • Німеччина ($4 трлн.)
  • Японія ($3,4 трлн.)
  • Британія ($3,1 трлн.)

Одним із ключових індексів даного рейтингу є інвестиційне середовище. На графіку видно, що з падінням притоку прямих іноземних інвестицій зменшується вартість бренду «Україна».

Стало відомо ціну бренду України

За розрахунками Ukrainian Institute for the Future, для зростання економіки щорічно на 8–10% необхідно залучати $20 млрд інвестицій.

Стало відомо ціну бренду України
У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло