Стало відомо ціну бренду «Україна»
Україна посіла 61 сходинку у топ-100

За оцінками Brand Finance, у 2017 році вартість бренду «Україна» дорівнює рівню 2011 року – $68 млрд, а у 2016 році – $56 млрд. Про це повідомив економічний експерт Ольга Хоменко на своїй сторінці у Facebook.
Найдорожчими брендами стали:
- США ($21 трлн.)
- КНР ($10,2 трлн.)
- Німеччина ($4 трлн.)
- Японія ($3,4 трлн.)
- Британія ($3,1 трлн.)
Одним із ключових індексів даного рейтингу є інвестиційне середовище. На графіку видно, що з падінням притоку прямих іноземних інвестицій зменшується вартість бренду «Україна».

За розрахунками Ukrainian Institute for the Future, для зростання економіки щорічно на 8–10% необхідно залучати $20 млрд інвестицій.

Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].