Google запровадила нові правила для перекупників квитків
Відтепер реселлери повинні ставити до відома, що вони не є першоджерелом квитків

Інтернет-гігант Google запровадив нові правила на сайтах перепродажу квитків на різні заходи (спортивні, музичні, культурні тощо), які допоможуть захистити покупців таких квитків від цінових маніпуляцій та обману, передає ВВС.
Відтепер на реселлерських сайтах (на яких квитки перепродуються) вгорі має міститися обов’язкова відмова від відповідальності та інформація, що вони не є основним продавцем квитків.
Представник Google Дженніфер Кайзер зазначила, що компанія вважає за необхідне запровадити ці правила для захисту споживачів.
Ряд реселлерів квитків надають у рекламних оголошеннях неповну інформацію про вартість квитка і додаткові збори. Це знижує довіру до сегменту інтернет-продажу квитків і ускладнює процес пошуку клієнтів, заявили в Google.
«Google часто стає першоджерелом інформації для спортивних уболівальників, любителів музики і театру під час пошуку квитків на майбутні події, шоу і концерти... Відсьогодні ми посилюємо правила – тепер всім реселлерам квитків необхідно буде пройти сертифікацію і значно підвищити прозорість сервісів. Такий підхід надасть користувачам більше інформації про продавця квитків і вартість покупки, включаючи всі додаткові збори», – зазначила Кайзер.
Нагадаємо: Google протягом 2017 року збільшив виручку від реклами в Україні на 75% і увійшов у топ-100 найбільших платників податків.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].