Google запровадила нові правила для перекупників квитків

Google запровадила нові правила для перекупників квитків

Відтепер реселлери повинні ставити до відома, що вони не є першоджерелом квитків

Google запровадила нові правила для перекупників квитків
фото Shutterstock

Інтернет-гігант Google запровадив нові правила на сайтах перепродажу квитків на різні заходи (спортивні, музичні, культурні тощо), які допоможуть захистити покупців таких квитків від цінових маніпуляцій та обману, передає ВВС.

Відтепер на реселлерських сайтах (на яких квитки перепродуються) вгорі має міститися обов’язкова відмова від відповідальності та інформація, що вони не є основним продавцем квитків.

Представник Google Дженніфер Кайзер зазначила, що компанія вважає за необхідне запровадити ці правила для захисту споживачів.

Ряд реселлерів квитків надають у рекламних оголошеннях неповну інформацію про вартість квитка і додаткові збори. Це знижує довіру до сегменту інтернет-продажу квитків і ускладнює процес пошуку клієнтів, заявили в Google.

«Google часто стає першоджерелом інформації для спортивних уболівальників, любителів музики і театру під час пошуку квитків на майбутні події, шоу і концерти... Відсьогодні ми посилюємо правила – тепер всім реселлерам квитків необхідно буде пройти сертифікацію і значно підвищити прозорість сервісів. Такий підхід надасть користувачам більше інформації про продавця квитків і вартість покупки, включаючи всі додаткові збори», – зазначила Кайзер.

Нагадаємо: Google протягом 2017 року збільшив виручку від реклами в Україні на 75% і увійшов у топ-100 найбільших платників податків.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті