Cargill почне розрізняти корів за допомогою Face ID
Система розпізнавання допоможе фермерам контролювати здоровʼя та правильний розвиток худоби

Глобальна продовольча компанія Cargill та ірландська комп'ютерна компанія Cainthus почали співпрацю з метою протестувати технологію розпізнавання облич на тваринах, щоб допомогти фермерам отримувати більше інформації про здоров'я домашньої худоби.
Cargill інвестує в технологію Face ID певні кошти. Про це йдеться в повідомленні Cargill, повідомляє Агропортал. Умови угоди не розголошуються.
Звісно, про розпізнавання облич корів не йдеться. Натомість технологія розпізнавання допоможе фермерам та ветеринарам відслідковувати поведінку худоби, температуру тіла та інші фактори, ключові для здоровʼя ВРХ.
Cainthus запевняють, що фермери можуть встановити камери спостереження в загонах, щоб допомогти контролювати схему годівлі корів.
За словами компанії, подібна аналітика призведе до збільшення вироблення молока, більш безпечного відтворення і покращення здоров'я корів.
Завдяки інвестиціям американської компанії Cargill, технологію обіцяють почати тестувати в тваринництві вже цього року. Співзасновник Cainthus Девід Хант сказав, що ця угода допоможе «змінити правила гри» для фермерів.
За умови вдалого тестування технологія пошириться на інші види тварин: свиней, птицю та ін.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].