Президент «Київстару» став керівником євразійського регіону в провайдері VEON
У VEON роблять ставку на лідерів, які добре знають специфіку свого регіону

Глобальний провайдер комунікаційних та інтернет-сервісів VEON Ltd., у якого понад 240 млн клієнтів, передав керівництво бізнес-одиницею «Євразія» чинному президенту найбільшого українського мобільного оператора «Київстар» Петру Чернишову, повідомляє Інтерфакс-Україна з посиланням на прес-реліз компанії.
«Петро Чернишов як керівник бізнес-одиниці «Євразія» буде відповідати за бізнес VEON у Вірменії, Грузії, Казахстані, Киргизстані, Таджикистані, Україні та Узбекистані, залишаючись президентом «Київстар», однієї з найуспішніших операційних компаній в групі VEON», – ідеться в повідомленні групи в четвер.
VEON нагадує, що у Чернишова великий міжнародний досвід роботи на високих керівних посадах, зокрема, кілька років він очолював «Carlsberg Україна» і пізніше зайняв пост віце-президента, відповідального за роботу в шести країнах Східної Європи в Carlsberg Group.
Ще одне знакове призначення: передача керівництва бізнес-одиницею «Ринки, що розвиваються» чинному генеральному директору пакистанського оператора Jazz Ааміру Хафізу Ібрагіму. Він буде відповідати за бізнес VEON в Алжирі, Бангладеш і Пакистані, залишаючись генеральним директором Jazz.
«Аамір і Петро очолюють дві найуспішніші компанії в нашому портфоліо, і я розраховую на їх внесок у розвиток нашого основного бізнесу, а також сподіваюся, що вони прискорять впровадження нашої цифрової стратегії», – наводяться в повідомленні слова СЕО компанії VEON Жан-Ів Шарльє.
Він додав, що ці призначення також відображають зміни операційної моделі групи, яка робить ставку на лідерів, які добре знають специфіку своїх ринків і володіють достатнім досвідом, щоб розвивати активи на глобальному рівні.
Джон Едді, керівник бізнес-одиниці «Ринки, що розвиваються», і Михайло Герчук, керівник бізнес-одиниці «Євразія», які працювали в штаб-квартирі в Амстердамі, залишають свої посади.
«Київстар» – найбільший український оператор мобільного зв'язку, який обслуговував на кінець вересня 2017 року 26,4 млн абонентів. Його виручка за 9 місяців 2017 року збільшилася на 10,5% в порівнянні з аналогічним періодом 2016 року – до 11,08 млрд грн, EBITDA – на 11,8%, до 6,02 млрд грн.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].