Китайський виробник смартфонів перевершив Apple і Samsung у частині інновацій
Розробки, які сьогодні здаються експериментом, завтра можуть завоювати широкий ринок

Зʼявившись нізвідки, маловідома китайська компанія з виробництва смартфонів Vivo увірвалася на ринок із досить визначними інноваціями, які ми не завжди бачимо навіть у відомих виробників, розповідає Business Insider.
1. Vivo стала першою компанією, яка успішно впроваджує сканер відбитків пальців під дисплеєм смартфона.
На виставці CES 2018 Vivo продемонструвала перший телефон з невидимим сканером, вбудованим під дисплеєм. Це значно зручніше, ніж сенсорна кнопка на задній частині: дизайн виглядає більш сучасним і не потрібно перевертати телефон щоразу.
2. Сама кнопка сканера – велика і більш анатомічно продумана: більше немає необхідності згинати палець неприродним чином, щоб розблокувати телефон.
3. Vivo за дизайном наздогнала Apple. Якщо на iPhone X розробники повністю прибрали нижню панель, то наступний рубіж у цьому напрямку – усунення верхньої панелі, що призведе до створення повноекранного смартфона. Телефон Vivo Apex Full View майже наблизився до цього концепту – принаймні, його верхня панель вужча, ніж на будь-якому іншому смартфоні. І на ній немає вушного динаміка.

4. Як же смартфон дозволяє чути звук без динаміка? Vivo Apex Full View використовує технологію, яка проводить звукові вібрації з телефону прямо у ваше внутрішнє вухо. Цю технологію також намагалася використовувати Google при розробці своїх Google Glass.
5. Як щодо селфі-камери? Вона прихована всередині і висувається назовні після натискання на кнопку. Хоча декому це не подобається, оскільки – як висунута додаткова частина – вона може відламатися і потребувати додаткового ремонту.
6. Vivo Apex Full View – концептуальний смартфон, це означає, що багато з його функцій експериментальні і потребують перевірки практикою. Водночас Vivo може дозволити собі те, чого не можуть такі компанії, як Apple чи Samsung, оскільки техногіганти повинні дорожити своєю репутацією і не запускати нових технологій, поки не будуть впевнені в їх ефективності.
Такі компанії-початківці, як Vivo, чинять тиск на тих, хто займається впровадженням інновацій. Конкуренція стимулюватиме розвиток інновації, а отже, це тільки питання часу, поки все більше футуристичних задумів втілиться в наші смартфони.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].