У США та Канаді до Міжнародного жіночого дня будівлі великих компаній прикрасили світловими жіночими символами
Таким чином, Morgan Stanley, Proctor & Gamble та ще 32 компанії висловили прихильність до ініціативи гендерної рівності на робочих місцях

Morgan Stanley, John Hancock, Ernst & Young та Proctor & Gamble стали одними з 34 компаній, які розмістили гігантські світлові жіночі символи на своїх будівлях напередодні Міжнародного жіночого дня в рамках глобальної кампанії із забезпечення рівності на робочих місцях. Про це повідомляє Fortune.
Загалом, в Нью-Йорку та Торонто величезний світловий символ з’явився на 30 будівлях. Деякі з компаній скористались проекцією червоно символу «дзеркала Венери», інші – включили світло у приміщеннях таким чином, щоб вийшов відповідний малюнок.
Our EY offices tonight light up the skyline in Toronto and NYC in celebration of all women at EY and in our communities around the world #CatalystForChange @EYnews @CatalystInc #pressforprogress @EY_WFF pic.twitter.com/56MN61qrV0
– Karyn Twaronite (@KTwaronite_EY) 8 марта 2018 г.
Мета акції полягає у стимулюванні до дії. Кампанія спонукає жінок та чоловіків працювати над створенням різноманітних та інклюзивних робочих місць. Згідно з даними компанії Catalyst, жінки складають 47% всієї робочої сили в США та Канаді, але чоловіки все одно залишаються керівниками 95% найвпливовіших копаній світу.
Кампанія виступає за те, щоб компанії досягали прогресу у створенні робочих місць для жінок, в тому числі і у введенні жінок на керівні посади.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].