У США та Канаді до Міжнародного жіночого дня будівлі великих компаній прикрасили світловими жіночими символами

У США та Канаді до Міжнародного жіночого дня будівлі великих компаній прикрасили світловими жіночими символами

Таким чином, Morgan Stanley, Proctor & Gamble та ще 32 компанії висловили прихильність до ініціативи гендерної рівності на робочих місцях

У США та Канаді до Міжнародного жіночого дня будівлі великих компаній прикрасили світловими жіночими символами
фото з twitter.com/CatalystInc

Morgan Stanley, John Hancock, Ernst & Young та Proctor & Gamble стали одними з 34 компаній, які розмістили гігантські світлові жіночі символи на своїх будівлях напередодні Міжнародного жіночого дня в рамках глобальної кампанії із забезпечення рівності на робочих місцях. Про це повідомляє Fortune.

Загалом, в Нью-Йорку та Торонто величезний світловий символ з’явився на 30 будівлях. Деякі з компаній скористались проекцією червоно символу «дзеркала Венери», інші – включили світло у приміщеннях таким чином, щоб вийшов відповідний малюнок.

Мета акції полягає у стимулюванні до дії. Кампанія спонукає жінок та чоловіків працювати над створенням різноманітних та інклюзивних робочих місць. Згідно з даними компанії Catalyst, жінки складають 47% всієї робочої сили в США та Канаді, але чоловіки все одно залишаються керівниками 95% найвпливовіших копаній світу.

Кампанія виступає за те, щоб компанії досягали прогресу у створенні робочих місць для жінок, в тому числі і у введенні жінок на керівні посади.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло