Китайські компанії «наживаються» на жінках в Міжнародний жіночий день

Китайські компанії «наживаються» на жінках в Міжнародний жіночий день

Ритейлери маніпулюють рекламою та знижками, щоб жінки витрачали в цей день більше і менше думали про питання гендерної нерівності

Китайські компанії «наживаються» на жінках в Міжнародний жіночий день
фото з pixabay.com

Китайські ритейлери наживаються на святкуванні Міжнародного жіночого дня, пропонуючи купони та знижки на спортивний одяг, косметику та послуги охорони здоров’я, таким чином змушуючи жінок витрачати більше. Про це повідомляє Reuters.

 По усьому світі жінки проводять семінари, акції протесту та зустрічі, щоб відзначити рух за права жінок та добиватись прогресу в області гендерної рівності.

Але в Китаї цього дня домінували рекламні компанії, як викликали обурення серед активістів із захисту прав жінок, які хочуть щоб цей день був днем можливостей досягнення прогресу з таких питань як боротьба з сексуальними домаганнями.

Ринок, орієнтований на жінок, або як його називають «she economy», складе, за прогнозами експертів,  до $700 млрд до 2019 року.

«Якщо ви поглянете, як компанії думають про їх рекламні доходи, як вони обирають продукти, то імовірно, вони вважають, що 70-75% наших витрат дійсно мають бути націлені на жінок», – сказав Бен Кавендер, директор дослідницької компанії China Market Research Group.

В 2017 році жінки витратили на 64% більше ніж в 2015 році. При цьому більша частина покупок здійснювалась у великих містах, таких як Пекін, Шанхай та Гуанчжоу.

Переважно жіноцтво купувало косметику та взуття.

За останні 12 місяців кількість жінок, які купували спортивний одяг та аксесуари зросли в 13 разів, а витрати на боксерські рукавиці зросли на 75%.

Втім китайські компанії зосереджені не лише на продажі товарів

Щоб залучити до витрати коштів жінок, які турбуються про своє здоров’я, китайський онлайн-ритейлер Alibaba вперше почав співпрацювати з приватними клініками.

На думку активістів-правозахисників, не зважаючи на зростаючу роль жінок для китайської економіки, вони як і раніше не мають рівних можливостей в бізнесі та політиці.

Китайські жінки заробляють на 22% менше ніж чоловіки в місяць, при цьому цей розрив є ще більшим, якщо брати до уваги керівні посади.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло