Bloomberg і Reuters як постачальники інформації програють своїм дрібнішим конкурентам

Bloomberg і Reuters як постачальники інформації програють своїм дрібнішим конкурентам

Інвестбанки вважають за краще економити і користуватися послугами дешевших агентств

Bloomberg і Reuters як постачальники інформації програють своїм дрібнішим конкурентам
фото Shutterstock

Bloomberg і Reuters втрачають частки ринку як постачальники фінансової інформації, поступаючись меншим компаніям, свідчить аналіз консалтингової компанії Burton-Taylor International, на який посилається FinMarket.

Сукупні витрати на фінансову аналітику, новини і ринкові дані в 2017 році зросли на 3,6% – до рекордних $28,5 млрд, йдеться в звіті Burton-Taylor. Темпи збільшення витрат стали максимальними з 2011 року.

Ринкова частка Bloomberg минулого року скоротилася до 33,2% з 33,4% в 2016 році, Reuters – до 22,5% з 23,1%.

Тим часом, менший за розміром конкурент агентств – FactSet – збільшив частку ринку до 4,5% з 4,2%, відзначають у Burton-Taylor.

Така тенденція показує, що Bloomberg і Reuters, використання яких залишається досить дорогим, втрачають актуальність, оскільки інвестбанки, які є основними споживачами фінансової інформації, скорочують витрати в погоні за покращенням рентабельності.

«Зростання попиту на послуги як Bloomberg, так і Thomson Reuters був повільнішим порівняно з темпами підйому ринку загалом», – заявив засновник і керуючий директор Burton-Taylor Дуглас Тейлор.

Тейлор зазначив, що великим постачальникам фінансової інформації важче рости, ніж невеликим представникам ринку.

Дослідження Burton-Taylor також вказало на збільшення попиту на інструменти, які допомагають учасникам фінансових ринків у дотриманні регулятивних вимог.  Багато з провайдерів фінансової інформації, включаючи Bloomberg і Thomson Reuters, розробили нові сервіси, що допомагають користувачам дотримуватися вимог директиви ЄС «Про ринки фінансових інструментів» (MiFID II), яка набрала чинності в січні 2018 року.

Фахівці, що працюють у сфері управління ризиками та комплаєнс, стали найбільш швидкозростаючою клієнтською групою постачальників фінансової інформації в минулому році.

«Введення MiFID II, звичайно, вплинуло на витрати в сегменті управління інвестиціями», – зазначив Тейлор.

За оцінками Burton-Taylor, виручка Bloomberg за підсумками минулого року зросла приблизно на 3%, до $9,4 млрд. Кількість терміналів Bloomberg, встановлених по всьому світу, збільшилася на 816 – до 325 301. Доступ до терміналів коштує $22 тис. на рік.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло