Новачкам щастить: музичний сервіс Spotify на біржі оцінили дорожче за Twitter і Snap

Новачкам щастить: музичний сервіс Spotify на біржі оцінили дорожче за Twitter і Snap

Компанія отримала майже $30 млрд капіталізації

Новачкам щастить: музичний сервіс Spotify на біржі оцінили дорожче за Twitter і Snap

Шведський музичний сервіс Spotify став публічною компанією, його оцінили майже в $30 млрд, пише Reuters.

3-го квітня відбулися перші торги акціями музичного сервісу. Один цінний папір компанії оцінили в $132 долари, а весь сервіс – в $29,5 млрд. Twitter, для порівняння, коштує $ 21 млрд.

За розміром ринкового дебюту Spotify зрівнявся зі Snap Inc та Alibaba Group.

На відміну від інших, Spotify не проводила IPO, тобто публічне розміщення акцій серед нових інвесторів за підпискою. Акції компанії просто стали відразу ж торгуватися на біржі. Представники компанії пояснюють це тим, що хотіли демократизувати процес виходу на біржу і продавати акції всім охочим.

Spotify – найбільший у світі музичний стрімінговий сервіс. Ним користуються 150 млн користувачів, з яких більше половини – платять за підписку. Доступний переважно в західних країнах, в Україні, на жаль, не доступний.

Під час подачі заявки на публічне розміщення акцій Spotify вказала, що прибуток компанії в 2017 році зріс на 38%, до $4,99 млрд. При цьому чистий збиток сервісу становить понад $1,5 млрд.

Spotify залишається збитковою компанією, незважаючи на те, що платних підписників у шведської компанії в два рази більше, ніж у Apple Music. Однак успішний дебют на біржі має змінити ситуацію, вважає видання.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло