facebook.com
mind
Американський бізнес боїться наслідків від введення США тарифів на китайські товари

Американський бізнес боїться наслідків від введення США тарифів на китайські товари

Керівники різних галузей промисловості передбачають, що ці тарифи призведуть до великих економічних втрат та збільшення цін на цілу низку товарів

Американський бізнес боїться наслідків від введення США тарифів на китайські товари
фото з pixabay.com

Керівники роздрібної, технологічної, сталеливарної та сільськогосподарської промисловостей зберуться у Вашингтоні для того, щоб висловити свою занепокоєність стосовно запропонованих адміністрацією Трампа імпортних тарифів на 1300 китайських товарів. Про це повідомляє CNN.

Американський бізнес загалом підтримує ідею президента Трампа вирівняти ігрове поле з Китаєм. Але компанії побоюються, що ці тарифи призведуть до великих економічних витрат – збільшення цін на телевізори, посудомийні машини, принтери та інші товари.

Тариф охоплюватиме китайський експорт в обсязі $50 млрд. У довгому списку широкий спектр товарів: від літаків до шприців.

«Тарифи – неправильний підхід, вони лише підніматимуть ціни для американських споживачів, – сказав Метью Шей, президент і головний виконавчий директор групи роздрібної торгівлі. – Тарифи – це погана економіка, вони завжди призводять до непередбачуваних наслідків».

Це критичний час для торгових відносин між США та Китаєм. Вашингтон і Пекін ведуть переговори, щоб уникнути торгового спору, але «розрив залишається серйозним», – заявив міністр торгівлі США Вілбур Росс.

Очікується, що віце-прем’єр Китаю Лю Хе, головний економічний радник країни, відвідає Вашингтон вже цього тижня, щоб продовжити переговори з представниками адміністрації США.

Понад 120 компаній та бізнес-груп планують свідчити на слуханнях цього тижня. Офіційні представники торгівлі США вирішили продовжити одноденні слухання до трьох діб, щоб кожен, хто хотів висловитись, зміг це зробити.

США можуть ввести тарифи вже 22 травня. Китай заявив, що введе дзеркальні тарифи на товари з Америки.

Асоціація споживчих технологій, торгова група, яка представляє 2200 виробників, розробників та роздрібних торговців у індустрії, попередила, що тарифи збільшать вартість китайських телевізорів на 23%, а загалом усіх телевізорів – на 4%.

Згідно із даними дослідження, проведеного цією асоціацією та Національною федерацією роздрібних торговців, якщо Китай введе тарифи у відповідь, понад 450 000 робочих місць у США опиняться під загрозою.

Росс всіляко намагається заспокоїти ці страхи. Міністр торгівлі переконаний, що торгова війна з Китаєм матиме незначний вплив на економіку США.

Лінда Демпсі, віце-президент з міжнародних економічних питань Національної асоціації виробників, сказала, що найефективнішим шляхом є сучасна двостороння торгова угода, яка прибере китайські бар’єри та створить механізм для забезпечення угоди.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті