У Росії пишуть фальшиві відгуки на ресторани напередодні ЧС-2018

У Росії пишуть фальшиві відгуки на ресторани напередодні ЧС-2018

Багато туристів орієнтуються на відгуки на сайті TripAdvisor, тож росіяни вирішили цим скористатися

У Росії пишуть фальшиві відгуки на ресторани напередодні ЧС-2018
фото www.tripadvisor.com

Російське маркетингове агентство Bacon Agency запропонувало ресторанам у тих містах, де пройдуть матчі чемпіонату світу з футболу-2018, підвищити рейтинги на сайті TripAdvisor за допомогою підроблених відгуків. Про це агентство Reuters дізналося від власника TripAdvisor.

Bacon Agency похвалилося тим, що може обійти захисні алгоритми TripAdvisor з виявлення фейкових постів і опублікувати відгуки іноземними мовами перед напливом футбольних фанатів з інших країн.

«Що робити, якщо ні серби, ні швейцарці у вашому закладі не були і відгуків не писали? Написати їх самостійно!», – запропонувало  агентство одному з ресторанів Єкатеринбурга.

За 35 000 рублів ($570) агентство обіцяє потрапляння до топ-10 рейтингу TripAdvisor: «Ми пропонуємо допомогти туристам вас знайти і переконати їх залишити гроші саме у вас», – написано в презентації.

При цьому в TripAdvisor  прокоментували ситуацію:

«Ми протистоїмо будь-яким спробам сфальсифікувати рейтинг. Наша команда з таких розслідувань надзвичайно ефективна в справі виявлення тих, хто намагається продавати фальшиві відгуки за гроші, і діє на випередження».

Практика використання підроблених відгуків досить поширена, проте це рідкість, що компанія, яка ними займається, у цьому зізнається, пише агентство.

Чемпіонат світу пройде в 11 російських містах.

Bacon Agency підтвердило Reuters, що пропонувало подібні послуги, але з застереженням, що хотіло брати участь лише як посередник між закладами і фрілансерами, які публікують підроблені відгуки.

«Ми розуміємо, що це все протизаконно з точки зору TripAdvisor, але ніхто не говорить, що це протизаконно з точки зору ресторану, це його право замовляти ці відгуки», – сказав власник Bacon Agency Роман Балданов.

За його словами, поки що ніхто не пристав на пропозицію, а у відповідь агентство часто чує від ресторанів: «Дякуємо, але ми вже робимо це самі».

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло