У 2018 користувачі провели в Viber на 69% більше часу, ніж в попередньому

У 2018 користувачі провели в Viber на 69% більше часу, ніж в попередньому

Користувачі здійсюнють 7 млн дій в хвилину

У 2018 користувачі провели в Viber на 69% більше часу, ніж в попередньому
Фото Shutterstock

В  2018 році користувачі Viber проводять в месенджері на 69% часу більше в порівнянні з 2017 роком, провідомила прес-служба.

Користувачі Viber здійснюють понад 7 млн дій в хвилину, включно з 2 тис нових реєстрацій, 7 тис лайків і 1,5 млн відправлень фото. При цьому інтернет-населення України ,загалом,  в 2018 році зросло на 7% і вже близько 16,7 млн. українців використовують смартфони для виходу в інтернет.

У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.

«Ми постійно працюємо над розширенням можливостей месенджера, щоб нашим користувачам не доводилося переключатися з однієї програми на іншу під час спілкування з близькими. Збільшення кількості часу, проведеного в додатку, – це відмінний доказ того, що наші зусилля не марні і користувачі високо цінують функціонал, зручність і надійність месенджера», – коментує директор з комунікацій Viber в СНД Яна Рожкова. 

Одним із напрямків співпраці бізнесу і Viber є чат боти: більше 75% аудиторії ведуть спілкування з ними. Зокрема, був створений  чат-бот для користувачів IQOS разом із Philip Morris. На платформі месенджера можна  замовити новий пристрій, знайти найближчі точки продажу, IQOS-friendly ресторани і бари та інше.

Крім того, Viber пропонує брати кредити (Приват), стежити за станом рахунку, а також отримувати кредитні/дебетові картки (ПУМБ) на своїй платформі. Завдяки партнерству з Avias клієнти АЗС можуть в Viber отримати паливну карту мережі або ж перевірити баланс, відсканувавши QR-код.

У лютому 2018 року месенджер ввів новий формат – спільноти. Першим в Україні став канал шоу «Голос Країни», який в період з березня по травень встиг набрати понад 100 тис. учасників.

Зазначимо, Viber є частиною японської Rakuten Inc. – світового лідера в сфері електронної комерції і фінансових послуг. Окрім того, він є фіційним месенджером футбольного клубу «Барселона» та офіційним партнером баскетбольного клубу Golden State Warriors.

Нагадаємо, українська аудиторія месенджеру Viber зросла на 50% за минулий рік.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту editor@mind.ua
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло