«Укрзалізниця» уклала угоди із компаніями Ахметова на 1,69 млрд грн.
Конкуренцію у тендері склала продукція «Азовсталі», що також належить групі Ахметова

Філія «Центр забезпечення виробництва» («ЦЗВ») ПАТ «Українська залізниця» 22 травня за результатами тендерів уклала 2 угоди з ТОВ «Метінвест-СМЦ» про закупівлю сталі на загальну суму 1,69 млрд грн. Про це повідомляють «Наші Гроші» із посиланням на дані системи Prozorro.
Як зазначається, цьогоріч фірма Ріната Ахметова поставить 52 000 тонн рейок Р-65 категорії І довжиною 25 м із загартованою поверхнею кочення зі сталі К76Ф по 29 001 грн/тонна, 543 тонн рейок Р65 категорії І довжиною 25 м із загартованими поверхнею кочення та бічними гранями головки для криволінійних ділянок колії зі сталі К76Ф по 30 548 грн/тонна, 4 000 тонн підкладок роздільного скріплення 1КБ-65 зі сталі Ст4пс по 33 576 грн/тонна, 64 підкладки роздільного скріплення 1КБ-50 зі сталі Ст4пс по 33 576 грн/тонна, 687 рейкових накладок 1Р65 зі сталі К54 по 33 576 грн/тонна.
Такі рейки із загартованими поверхнею кочення та бічними гранями головки виробляє ПАТ «Металургійний комбінат «Азовсталь» Ахметова за ТУ У 27.1-26524137-1354:2007.
Водночас, наприкінці 2017 року «ЦЗВ» замовляв їх у «Метінвест-СМЦ» по 27 203-27 622 грн./т, що на 11% дешевше від нинішньої тендерної ціни.
На стільки ж проти листопада 2017 року подорожчали рейки із загартованою поверхнею кочення, які тоді коштували 26 240 грн./т, і підкладки 1КБ-65, які тоді коштували 30 384 грн/тонна.
Із грудня 2017 року ціна сталі на Лондонській біржі зросла на 13% – від $310 до $351 за тонну.
Сума угод на 0,007% нижча від загальної очікуваної вартості закупівлі в 1,69 млрд грн.
Єдиним конкурентом було дніпровське ТОВ «Металоцентри Комекс» Олексія Буряка на чолі з Вячеславом Рябчуном, причому ніхто не знижував ціни під час аукціонів. Фірма вийшла на тендери залізниці з продукцією заводу «Азосталь», що належить тій же самій групі «Метінвест» Ріната Ахметова, з якою «Комекс» і «конкурував» на тендері.
Яких проблем через зношеної інфраструктури можна очікувати вже в найближчому майбутньому, читайте у матеріалі Mind «Розв'язати вУЗол: чому залізниці потрібно інвестувати в рейки, шпали і дроти».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].