Маск в своєму стилі: поспіхом та за дуже дорого він облаштовує лінію із виробництва батарей для електрокарів
Роботів та обладнання з Європи до США Маск перевозив літаками, чого зазвичай автовиробники не роблять, зважаючи на високу вартість перевезення

Tesla за допомогою 6 літаків перевіз роботів та обладнання з Європи в Каліфорнію для того, щоб прискорити виробництво акумуляторних батарей для своїх електрокарів Model 3. Про це Reuters повідомили власні джерела.
Транспортування обладнання для виробничої лінії є дороговартістним і майже ніколи не здійснюється в автомобільній промисловості, тому цей крок підкреслює рішучу налаштованість генерального директора автовиробника Ілона Маска над вирішенням проблем, які заважають досягти поставлених ним цілей із випуску великого обсягу Model 3.
«У Tesla все як завжди, все робиться поспіхом. І гроші, схоже, не є перешкодою», – сказав один із джерел.
Інвестори уважно спостерігають за Tesla та її генеральним директором, щоб подивитись, чи вдасться автовиробнику втілити амбітні плани із випуску нішового електрокару та запевнити їх у фінансовій стабільності.
Прорахунки у виробництві призвели до того, що Tesla неодноразово не досягала запланованих цілей із обсягів виробництва автомобілів, що в свою чергу викликало сумніви щодо того, що автовиробник врешті припинить «спалювати» готівку і стане прибутковою компанією вже в ІІІ кварталі, як обіцяв Маск.
Маск запевнив інвесторів, що нова лінія із виробництва батарей допоможе автовиробнику добитись стрімкого збільшення виробничих потужностей. Однак в компанії повідомили, що і без нової лінії автовиробнику вдасться випускати 5 000 електрокарів на тиждень в червні.
Невідомо, коли буде запущено нову виробничу лінію, оскільки зазвичай вони потребують повторного калібрування після встановлення для усунення мінімальних розбіжностей.
Як повідомлялось, Model 3, яка мала коштувати $35 000, може обійтись власникам у більшу суму. Ілон Маск визнав, що зараз випустити на ринок електрокар за обіцяну суму неможливо, скільки тоді компанія зазнає збитків і припинить існування.
Раніше, компанія прозвітувала про рекордні квартальні збитки у $710 млн. А аналітики вважають, що без додатково фінансування, у Tesla можуть закінчитись гроші вже до кінця цього року.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].