Ощадбанк попереджає про тимчасове обмеження роботи онлайн-сервісів «Ощад 24/7»

Ощадбанк попереджає про тимчасове обмеження роботи онлайн-сервісів «Ощад 24/7»

У період з 8 по 9 червня 2018 року й лише в частині перегляду залишків по поточних рахунках

Ощадбанк попереджає про тимчасове обмеження роботи онлайн-сервісів «Ощад 24/7»
Фото: oschadbank.ua

Ощадбанк попереджає, що у період з 8 по 9 червня 2018 року можливе часткове обмеження функціоналу роботи онлайн-сервісів «Ощад 24/7» для клієнтів Одеського, Сумського, Львівського, Вінницького, Житомирського, Херсонського, Чернігівського, Донецького, Луганського, Харківського та Київського обласних управлінь – лише в частині перегляду залишків по поточних рахунках.

Про це йдеться в повідомленні на сайті фінустанови.

Водночас операції по платіжних картках у банкоматах, інформаційно-платіжних терміналах та торговельно-сервісній мережі проводитимуться в звичайному режимі без обмежень.

Також прес-служба Ощадбанку повідомляє, що в Києві, Харкові, Сєверодонецьку, Краматорську, Чернігові, Херсоні, Вінниці, Житомирі, Львові та областях ті відділення, що за графіком працюють по суботах, 9 червня 2018 року (у суботу) працюватимуть у штатному режим з 12:00 (до 12:00 приймання платежів виключно через інформаційно-платіжні термінали).

Крім того, у зв’язку з поетапним впровадженням ІТ-проектів – «UnitedData/Об’єднані дані» (UDa) – 8 червня 2018 року Ощадбанк проводить технічні роботи з переносу даних і підключення клієнтів Одеської та Сумської областей до нової системи обслуговування, у зв’язку з чим буде змінено час роботи відділень із п’ятниці (8 червня 2018 року) по понеділок (11 червня 2018 року). Як зазначається, більшу частину робіт задля мінімізації незручностей буде проведено у вихідні дні.

«Звертаємо увагу на зміни в графіку роботи відділень Ощадбанку в Одеській та Сумській областях: п’ятниця, 8 червня 2018 року, – відділення працюватимуть до 13:00, субота, 9 червня 2018 року, – відділення не працюватимуть, неділя, 10 червня 2018 року, – відділення не працюватимуть», – повідомляють у фінустанові.

Як зазначається, наразі успішно пройдено етап міграції даних клієнтів Київського, Харківського, Луганського, Донецького, Чернігівського, Херсонського, Вінницького, Житомирського та Львівського обласних управлінь.

Відтепер проводиться черговий етап міграції даних клієнтів наступних областей – Сумської та Одеської.

«Перепрошуємо за можливі незручності – ми перебудовуємо найстаріший в країні держбанк», – зазначають у фінустанові.

Проект UDa забезпечить консолідацію інформації по 24-х регіональних управліннях банку в єдину централізовану систему. Мета проекту  – створити єдину ІТ-інфраструктуру Ощадбанку, звести всю клієнтську інформацію в єдиному інформаційному просторі. Робота над проектом UDa розпочалась у 2015 році. Наразі проведено функціональне тестування всіх модулів системи та успішно здійснено перші етапи міграції даних клієнтів центрального офісу та11 регіонів. Клієнтів, чиї дані було перенесено, заздалегідь попереджали про нетривале обмеження функціоналу онлайн-сервісів.

Після іх впровадження клієнти зможуть обслуговуватися за всіма продуктами (кредитами, депозитами, картками) у будь-якому відділенні Ощадбанку незалежно від місця звернення та від того, де відкривалися рахунки.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті