Баффетт та глава JPMorgan виступили проти практики робити квартальні прогнози для компаній
На їхню думку, через гонитву за короткостроковими прибутками менеджери шкодять довгостроковим цілям

Американський інвест-банкір Воррен Баффетт та глава JPMorgan Джеймс Даймон виступили проти необхідності для компаній робити квартальні прогнози прибутку.
Вони у співавторстві написали статтю для видання The Wall Street Journal, в якій пояснюють, що найвагоміші здобутки завжди ставали наслідком довгострокових інвестицій. «Як у сфері державної політики, так і в бізнесі, ефективна довгострокова стратегія сприяє економічному зростанню і створенню робочих місць», – пишуть вони.
І навпаки, коли робиться квартальний прогноз, найчастіше це створює додатковий тиск для топ-менеджерів, коли вони відчувають себе зобов'язаними довести показники прибутку до прогнозу – і роблять такі речі, які ніколи не стали б робити в іншому випадку, наголосив глава JPMorgan.
Прогнози прибутку і виручки, які публікують компанії, використовуються експертами Волл-стріт для підготовки аналітичних звітів та рекомендацій для інвесторів. Але проблема в тому, що відхилення показників компанії від прогнозів зазвичай призводять до різких коливань вартості акцій.
Воррен Баффетт вважає, що необхідність привести показники компанії у відповідність з прогнозом може підштовхувати менеджерів до різних маніпуляцій.
«Це неправильний посил, – заявив Баффет. – Коли компанії існують так, що змушені підганяти показники до цифр, вони роблять безліч речей, які насправді йдуть врозріз із довгостроковими інтересами бізнесу».
Його інвесткомпанія Berkshire Hathaway не публікує квартальних прогнозів.
Нагадаємо, право пообідати з Ворреном Баффеттом купили на аукціоні за $3,3 млн.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].