«Vodafone Україна» винайшла метод «обчислення пасажиропотоку» великих міст за допомогою мобільного зв’язку
Результати дослідження маятникової міграції абонентів планується використовувати для впровадження e-квитка, нових маршрутів тощо

Визначити точну кількість людей, які щодня приїжджають до Львова, з яких населених пунктів найбільше мешканців, найбільш популярні точки в’їзду до міста, а також особливості їх навантаження протягом дня можливо за допомогою мобільного зв’язку.
Про це повідомляє прес-служба «Vodafone Україна» за результатами спільного дослідження мобільного оператора та Львівської міської ради про маятникову міграцію мешканців Львівської області.
Так, за показниками дослідження, протягом одного дня до Львова в середньому приїжджає 152 000 осіб, у будні – до 180 000, у вихідні – до 79 000 осіб, а мешканці, які проживають в 15-кілометровій зоні навколо Львова, створюють половину загального обсягу людинопотоку.

Фото: Vodafone Україна
Як зазначається, дослідження ґрунтується на аналізі великих даних оператора, в основі яких – знеособлені дані про переміщення клієнтів Vodafone.
«Дослідження дуже наочно демонструє, як використання великих даних мобільного оператора може вирішувати складні й актуальні соціальні питання. Питання громадського транспорту у Львові є одним із найактуальніших, тому ми запропонували місту використати для його вирішення новітній метод обчислення потоків. Знеособлені узагальнені дані, які ми надали для реалізації цього проекту, дають у цій ситуації найбільш точну інформацію про реальні потоки людей, які щодня в’їжджають у місто з приміських територій – і це не припущення, що базуються на дослідженнях, це математично точні дані», – пояснив, заступника генерального директора «Vodafone Україна» Костянтин Воробйов.
Водночас заступник міського голови Львова з питань розвитку Андрій Москаленко зазначив, що отримані результати планується використовувати для впровадження електронного квитка, розробки нових транспортних маршрутів, ремонту доріг, проведення благоустрою тощо.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].