IнАУ звинувачує «Київстар» у недотриманні принципів чесної конкуренції (ОНОВЛЕНО)
Мобільний оператор підкреслив,що право встановлювати тарифи на свої послуги на власний розсуд, гарантоване телеком операторам законодавством України

Інтернет асоціаця України направила керівнику ПрАТ «Київстар» листа №90 від 18.06.2018 ПрАТ «Київстар» щодо вжиття заходів, направлених на припинення ознак порушення законодавства про захист економічної конкуренції, який опублікувала на своєму сайті.
У листі члени ІнАУ висловили думку, що діяльність оператора є недоброчесною, а тому має негативні наслідки для споживачів послуг та ринку телекомунікацій.
За підсумками засідання комітету ІнАУ з питань захисту економічної конкуренції було сформульовано позицію щодо того, що тарифи на послуги фіксованого доступу до мережі інтернет, які в низці регіонів України впроваджує один з найбільших гравців телеком-ринку України, є такими, що порушують законодавство у сфері економічної конкуренції.
У повідомленні зазначається, що результатом таких дій може стати монополізація і зменшення рівня конкуренції на ринку телекомунікацій з відповідними наслідками для споживачів, банкрутство суб’єктів господарювання малого і середнього бізнесу, бюджетні втрати.
У разі ігнорування даного «прохання» та продовження сумнівних дій, ІнАУ пообіцяла звернутися до Антимонопольного комітету з метою розслідувати цю ситуацію.
Оновлено: у прес-службі «Київстар» повідомили, що компанія вітає чесну конкуренцію щоб надавати високу якість послуг.
«Окремо хочемо звернути увагу, що ринок фіксованого інтернету заповнений провайдерами, які працюють «в тіні», не забезпечують належний рівень обслуговування клієнтів. Саме такі компанії підривають конкурентоспроможність ринку, а не ті, хто працює прозоро, платить податки, і надає надійний сервіс високої якості», – повідомили у прес-службі.
Разом з цим, у мобільного оператора розповіли, що компанія проаналізувала потреби клієнтів і за результатами сформувала акційну тарифну пропозицію. За час дії акції клієнти зможуть прийняти рішення про користування послугою, і вибрати найбільш прийнятний тарифний план на майбутнє.
«Київстар веде зважену тарифну політику, для того, щоб надавати кращий досвід і якість за доступною ціною. Це актуально в сьогоднішніх ринкових умовах, коли можливості для зростання купівельної спроможності клієнтів обмежені», – йдеться у повідомленні.
Разом з цим компанія наголошує, що право встановлювати тарифи на свої послуги на власний розсуд, гарантоване телеком операторам законодавством України.
Нагадаємо, загальний дохід мобільного оператора в період з січня по березень 2018 року зріс на 10% порівняно з аналогічним періодом 2017 року.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].