Довіра до традиційних ЗМІ у світі продовжує падати – дослідження
Традиційним ЗМІ тепер довіряє лише половина опитаних, хоча ще у 2016 році цей показник становив 72%

Згідно з даними Глобального дослідження впливу засобів масової інформації, довіра до традиційних ЗМІ продовжує знижуватися. Про це повідомляє Adweek із посиланням на дослідження компанії Ogilvy.
П’яте щорічне дослідження, яке охопило понад 350 журналістів, виявило, що половина з них (50,4%) вважають традиційні ЗМІ найбільш надійною платформою. Для порівняння: у 2016 році цей показник становив 72%.
Друге місце за довірою посіли соціальні медіа. Цього року свою довіру до них висловили 17% опитаних, минулого року показник був нижчим – 12%.
Крім того, 38,2% репортерів погодилися з тим, що «новинні ЗМІ співпрацюють із платформами соціальних мереж», тоді як 25,5% вірять, що це призведе до того, що користувачі будуть більш готові платити за перевірені новини.
«Традиційні ЗМІ живі та здорові, але їх співпраця з соціальними медіа продовжить розвиватися, – сказав представник компанії, які проводила дослідження, Дженніфер Раізі. – Стає більш очевидним, що традиційним ЗМІ доведеться співпрацювати, і ця інтеграція з соціальними медіа стане ключем до їхньої здатності вести аутентичні, прозорі комунікації в майбутньому».
Заглядаючи в майбутнє, більше 60% респондентів вважають, що онлайн-новини обійдуть телебачення і стануть найкращим джерелом протягом наступних 5 років.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].