Рекламні баталії: менеджмент «Інтерсіті» віддав рекламні площі компанії з аеропорту Бориспіль
Компанії, які протягом чотирьох років розміщували рекламу в швидкісних поїздах, наголошують на порушенні конкурсних процедур

Керівництво філії «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Укрзалізниця» (УЗШК), уклало договір з компанією «Медіа Директ» на розміщення реклами в швидкісних поїздах «Інтерсіті». Про це повідомляють компанії, які протягом чотирьох років розміщували рекламу в швидкісних поїздах і видавали бортовий журнал «Інтерсіті» «Ай Ком» та «Офісер».
За даними компаній, УЗШК порушила конкурсні процедури.
«Новий в. о. директора філії УЗШК Сергій Лейбук порушив законодавство, а також ряд внутрішніх процедур, проігнорувавши прийняте 21 червня 2018 року рішення правління ПрАТ «Укрзалізниця» про продовження договору з компаніями «Ай Ком» та «Офісер» до 31 грудня 2018 року», – йдеться в прес-релізі.
Згідно з повідомленням, в умовах договору вказано, що у чинних операторів є пріоритетне право на його продовження. У разі якщо філія УЗШК вирішила змінити підрядника, вона зобов'язана була організувати відкритий конкурс.
«Однак ніякого конкурсу не проводилося», – повідомляють у компанії.
Договір із ТОВ «Медіа Директ» керівництво філії УЗШК підписало 25 червня 2018 року без проведення конкурсу. А 27 червня рекламодавці «Інтерсіті» почали отримувати листи від компанії ТОВ «Медіа Директ» із пропозицією переукласти договори на розміщення реклами в поїздах з їхнєю компанією.
Посаду в. о. директора філії УЗШК Сергій Лейбук обіймає з 6 червня 2018 року. Раніше він працював головним інженером аеропорту Бориспіль. На медіа-ринку всім відомо, що розміщенням реклами в аеропорту Бориспіль займається рекламне агентство «Мегаполіс», засноване Ольгою Васильєвою. Компанію «Медіа Директ», яка отримала право розміщувати рекламу в поїздах «Інтерсіті», також заснувала Ольга Васильєва.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].