Німецьким автовиробникам, можливо, доведеться залежати від китайських постачальників
BMW та автоконцерн VW уже підписали угоди із китайською CATL, яка будуватиме завод батарей для електрокарів у Тюрінгії

Плани китайської компанії зі створення китайської фабрики батарейних акумуляторів у Німеччині мають послужити закликом для пробудження національної автопромисловості, а нестача власних виробничих потужностей ризикує залишити її залежною в епоху електричної мобільності. Про це повідомляє Reuters.
Китайський завод Contemporary Ampex Technology Ltd (CATL) буде збудовано у Тюрінгії.
Компанія BMW уже підписала контракт із CATL на суму понад 1 млрд євро. Так само концерн VW та південнокорейські Samsung та LG обрали CATL як постачальника акумуляторів на суму більше 20 млрд євро.
Ілон Маск також повідомив про будівництво другого заводу Tesla Gigafactory в Європі, поблизу франко-німецького кордону.
Німецькі автовиробники виступали за перехід на більш екологічні види пального після скандалу «Дизельейт», який розгорівся навколо автоконцерну VW.
Крім того експерти пов’язують нинішню ситуацію із виробництвом батарейних акумуляторів для електрокарів із напівпровідниковим виробництвом. Наразі Європа практично повністю поступається у виробництві напівпровідників конкурентам із Азії.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].