Дослідження: у червні користувачів більше цікавила техніка ніж fashion
Лідером за кількістю відвідувань знову став інтернет-магазин Rozetka

Загальна тенденція червня – зниження відвідуваності сайтів сегмента fashion-ритейла та збільшення попиту на інтернет-магазини техніки, серед яких за кількістю відвідувань лідирує інтернет-магазин Rozetka, повідомляє Retailers із посиланням на дані similarweb.com
«Відвідуваність онлайн-маркетплейса Rozetka виросла на 6,35% в порівнянні з травнем 2018 року до 55,31 млн відвідувачів. На другому місці розташовується інтернет-магазин allo.ua з 10,18 млн відвідувачів, на третьому – citrus.ua з відвідуваністю 7,6 млн заходів», – йдеться у повідомленні.

Фото: Retailers
Також змінилась ситуація і на інших інтернет-майданчика: comfy.ua – з травня збільшив кількість відвідувань на 10,22% до 6,46 млн; makeup.ua збільшив – на 0,23% до 6,31 млн заходів; інтернет-магазин торгової мережі «Епіцентр» – 27.ua – отримав 4,57 млн ; Foxtrot – 4,4 млн відвідувачів.
Водночас, онлайн fashion-рітейлер Kasta демонструє рекордний приріст відвідуваності 749,73% – до 4,36 млн, це пов'язано з переїздом на новий домен kasta.ua. На останньому місці в цьому місяці перебуває онлайн-магазин меблів та товарів для дому sofino.ua, відвідуваність якого впала на 5,6% ( – 0,57 млн), що дозволило itbоx.ua обігнати його з 0,58 млн заходів.
Як зазначається, у сегменті fashion-ритейлу помітно зниження кількості відвідувань сайтів. Рітейлер Lamoda втратив 14,5% відвідуваності в порівнянні з минулим місяцем. Свої позиції так само змінили Leboutique, який втратив 16,01% відвідуваності (1,665 млн цього місяця) і Bonprix, у якого заходи на сайт знизилися на 7,76% (1,129 млн користувачів в червні).
Водночас, у рітейлера взуття Intertop в цьому місяці спостерігається зростання відвідуваності на 4,18% (1,85 млн користувачів), по порівнянням з травнем, що дозволяє йому зайняти позицію над Leboutique, який знаходився вище нього в минулому місяці. Заходи користувачів так само помітно знизилися у деяких онлайн-магазинів косметики: відвідуваність parfumes.ua знизилась на 7,35% (1,93 млн користувачів), а Watsons на 16,52% (0,7 млн користувачів).
Нагадаємо, у лютому 2018 року дослідницька компанія Factum Group на замовлення Інтернет-асоціації України склала рейтинг ТОП-25 найбільш відвідуваних сайтів серед українців за січень 2018 року.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].