mind
Дослідження: у червні користувачів більше цікавила техніка ніж fashion

Дослідження: у червні користувачів більше цікавила техніка ніж fashion

Лідером за кількістю відвідувань знову став інтернет-магазин Rozetka

Дослідження: у червні користувачів більше цікавила техніка ніж fashion
Фото: Shutterstock

Загальна тенденція червня – зниження відвідуваності сайтів сегмента fashion-ритейла та збільшення попиту на інтернет-магазини техніки, серед яких за кількістю відвідувань лідирує інтернет-магазин Rozetka, повідомляє Retailers із посиланням на дані similarweb.com

«Відвідуваність онлайн-маркетплейса Rozetka виросла на 6,35% в порівнянні з травнем 2018 року до 55,31 млн відвідувачів. На другому місці розташовується інтернет-магазин allo.ua з 10,18 млн відвідувачів, на третьому – citrus.ua з відвідуваністю 7,6 млн заходів», – йдеться у повідомленні.

Дослідження: у червні користувачів більше цікавила техніка ніж fashion
Фото: Retailers

Також змінилась ситуація і на інших інтернет-майданчика: comfy.ua – з травня збільшив кількість відвідувань на 10,22% до 6,46 млн; makeup.ua збільшив – на 0,23% до 6,31 млн заходів; інтернет-магазин торгової мережі «Епіцентр» – 27.ua – отримав 4,57 млн ; Foxtrot – 4,4 млн відвідувачів.

Водночас, онлайн fashion-рітейлер Kasta демонструє рекордний приріст відвідуваності 749,73% – до 4,36 млн, це пов'язано з переїздом на новий домен kasta.ua. На останньому місці в цьому місяці перебуває онлайн-магазин меблів та товарів для дому sofino.ua, відвідуваність якого впала на 5,6% ( – 0,57 млн), що дозволило itbоx.ua обігнати його з 0,58 млн заходів.

Як зазначається, у сегменті fashion-ритейлу помітно зниження кількості відвідувань сайтів. Рітейлер Lamoda втратив 14,5% відвідуваності в порівнянні з минулим місяцем. Свої позиції так само змінили Leboutique, який втратив 16,01% відвідуваності (1,665 млн цього місяця) і Bonprix, у якого заходи на сайт знизилися на 7,76% (1,129 млн користувачів в червні).

Водночас, у рітейлера взуття Intertop в цьому місяці спостерігається зростання відвідуваності на 4,18% (1,85 млн користувачів), по порівнянням з травнем, що дозволяє йому зайняти позицію над Leboutique, який знаходився вище нього в минулому місяці. Заходи користувачів так само помітно знизилися у деяких онлайн-магазинів косметики: відвідуваність parfumes.ua знизилась на 7,35% (1,93 млн користувачів), а Watsons на 16,52% (0,7 млн користувачів).

Нагадаємо, у лютому 2018 року дослідницька компанія Factum Group на замовлення Інтернет-асоціації України склала рейтинг ТОП-25 найбільш відвідуваних сайтів серед українців за січень 2018 року.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті