Міста розроблятимуть комплексні транспортні схеми на 30–40 років
Для чіткого розуміння перспективного розвитку транспортного руху

Комплексна схема транспорту (КСТ) має розроблятися як окремий документ на основі генерального плану міста і згідно з новими державними будівельними нормами (ДБН), міста з населенням понад 100 000 мешканців повинні розробляти КСТ на 30–40 років.
Про це заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства Лев Парсхаладзе написав на своїй сторінці у Facebook.
«Це дасть чітке розуміння перспективного розвитку транспортного руху. Тобто дозволить: оптимізувати роботу усіх видів транспорту не тільки зараз, але й на майбутнє; організувати дорожній рух з мінімальним рівнем заторів; знизити аварійність та підвищити безпеку на дорогах», – зазначив він.
Ми змінюємо життя людей на краще, тому оновлюємо ДБН щодо організації транспортного руху в великих містах. Так, згідно...
Опубликовано Львом Парцхаладзе Вторник, 24 июля 2018 г.
Як зазначається, відповідні зміни містяться в новому ДБН «Планування і забудова територій», який розроблений інститутом «Діпромісто» та набирає чинності з 1 вересня 2018 року.
Так, КСТ має розроблятися як окремий документ на основі генерального плану міста, в якому повинні враховуватись: соціально-економічні та планувальні особливості міста; зростання населення і території; перспективні зміни у розміщенні великих підприємств, будівництва, торгових й інших об’єктів.
«Та виходячи з цього КСТ обов’язково має враховувати перспективний рівень автомобілізації», – підкреслив Парцхаладзе.

Фото: facebook/lev.partskhaladze
Крім того, він зазначив, що якщо міста з меншим населенням мають проблеми з транспортним рухом, то вони також можуть розробляти такі комплексні схеми транспорту.
ДБН – обов’язкові до виконання нормативні документи, які використовуються під час проектування нових та реконструкції існуючих будівель, кварталів, мікрорайонів відповідно до їх призначення.
Нагадаємо, Мінрегіонбуд обмежив з 1 вересня 2018 року висоту забудови та зони для евакуації населення, запроваджує межу забудови до зелених зон, а також запроваджує нові норми для будівництва шкіл та розміщення транспортних засобів, зокрема забороняє паркування в межах житлової зони.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].