Банки відмовляють засновнику української біржі криптовалют у відкритті рахунків (ОНОВЛЕНО)
Чобаняна внесено у чорні списки

Засновник криптовалютної біржі KUNA Михайло Чобанян потрапив у чорні списки декількох українських банків, повідомив Чобанян у себе на Facebook.
Вынужден поднять острый вопрос с банками. Если коротко, то по решению банка ПУМБ в содействии с ассоциацией Ukrainian Interbank Payment Systems Member Association «EMA» получил проблемы с другими банками. В частности без суда и следствия я попал в некий «черный список» и получил открытое уголовное дело. Справедливости ради я попробовал решить вопрос тихо. В итоге руководитель ЕМА Карпов мне рассказал про людей с «плохой» репутацией, а банк ПУМБ решил не отвечать на мое заявление более месяца. Альфа-Банк Україна вас это тоже касается. Именно поэтому гласность и публичность не помешает в этом вопросе. Дополнительные материалы в комментариях. Делитесь своим мнением...
Опубліковано Mike Chobanyan Середа, 8 серпня 2018 р.
Як зазначає підприємець, банки відмовляють йому в обслуговуванні, зокрема Альфа-банк закрив рахунок бізнесмену і попросив забрати залишки з рахунків.
«Я з'ясував, що потрапив в якийсь чорний список... Виявляється, що на мене порушили чергову кримінальну справу. Я вже, напевно, за кількістю кримінальних справ близький до деяких авторитетних людей у цій країні, і не тільки в цій», – розповідає Чобанян.
Чобанян повідомив, що кримінальну справу було відкрито за сприяння банку ПУМБ. Той звернувся в поліцію,
Банк не дав жодних коментарів Чобаняну, тому наразі невідомо точно, в чому його звинувачують. Як зазначив він сам, його нібито підозрюють у реалізації певних кардінгових схем, пов'язаних з крадіжкою грошей з банків.
За словами Чобаняна, у зв'язку із перебуванням у чорному списку в нього «погана репутація» для банків, тому інші банки тепер теж відмовляють йому в обслуговуванні.
Чобанян півтора місяці тому написав звернення в ПУМБ. Але йому ніхто не відповів.
Оновлено : у прес-службі ПАТ «ПУМБ» повідомили, що заяв та повідомлень щодо Чобаняна Михайла до правоохоронних органів банк не подавав.
«На підставі звернення клієнта, 20 червня 2018 року банком вжито відповідні заходи, у тому числі на адресу клієнта направлено листа про необхідність прибути до відділення з метою здійснення ідентифікації, зокрема уточнення коректного номеру телефону. Наразі ситуація між ПАТ «ПУМБ» та клієнтом Чобаняном Михайлом вирішена», – йдеться в повідомленні.
Читайте матеріал Mind «Не нашкодь: як просувається критповалютний ринок в Україні».