Збитки Uber склали $891 млн у ІІ кварталі

Збитки Uber склали $891 млн у ІІ кварталі

Втім за рік чистий обсяг продажів Uber зріс на 63% до $2,8 млрд

Збитки Uber склали $891 млн у ІІ кварталі
Фото Shutterstock

Компанія з надання послуг таксі Uber прозвітувала про прискорення продажів та скорочення збитків у ІІ кварталі 2018 року на тлі того, як стартап продовжує розширювати свій бізнес по усьому світі. Про це повідомляє Marketwatch.

Чистий обсяг продажів Uber зріс на 63% до $2,8 млрд у порівнянні з аналогічним періодом за минулий рік, показник якого складав $1,72 млрд.

Збитки компанії скоротились до $891 млн з $1,06 млрд в І кварталі 2018 року. Хоча компанія і опублікувала чистий прибуток за І квартал поточного року, це було пов’язано із збільшенням на $3 млрд від продажу своїх операцій в Росії та Південно-Східній Азії. Не враховуючи ці угоди, Uber отримав би збитки в розмірі $550 млн.

Комісійні від кожної оплати за проїзд складають переважну більшість чистих доходів Uber, які цього кварталу зросли на 20% у порівняні з попереднім роком, що говорить про те, що компанія заробляє великі кошти від поїздок. Сума, яка заробляють водії та інші співробітники компанії, зросла до $8,23 млрд у порівнянні із $6,04 млрд роком раніше.

У звітних документах також зазначається, що обсяг грошових коштів та їх еквівалента на кінець ІІ кварталу складав майже $7,3 млрд.

Ще в травні генеральний директор Uber Дара Хосровшахі проінформував інвесторів, що компанія і надалі вливатиме значні інвестиції у розвиток.

«Рухаючись вперед, ми навмисно інвестуємо в майбутнє нашої платформи у такі сервіси як Uber Eats, екологічні види транспорту, нові підприємства та високо потенційні ринки на Близькому Сході та в Індії, де ми закріплюємо нашу провідну позицію», – сказав він.

За даними компанії, сервіс із доставки їжі Uber Eats щотижня запускає свої послуги в 5-10 містах. Завдяки цьому, в ІІ кварталі даний сегмент зріс на 200% в річному обрахуванні.

Розширення надання послуг на близькому Сході та індії є також дорого вартісним процесом. Компанія пояснила, що бере на себе витрати, пов’язані із наймом персоналу для роботи, водіїв та проведення рекламних акцій.

 Після чотирьох кварталів зниження видатків на просування, у ІІ кварталі року це число зросло до $142 млн у порівнянні із $132 млн в січні-березні.

Генеральний директор компанії також підтвердив плани компанії провести ІРО у другій половині 2019 року.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті