Збитки Uber склали $891 млн у ІІ кварталі
Втім за рік чистий обсяг продажів Uber зріс на 63% до $2,8 млрд

Компанія з надання послуг таксі Uber прозвітувала про прискорення продажів та скорочення збитків у ІІ кварталі 2018 року на тлі того, як стартап продовжує розширювати свій бізнес по усьому світі. Про це повідомляє Marketwatch.
Чистий обсяг продажів Uber зріс на 63% до $2,8 млрд у порівнянні з аналогічним періодом за минулий рік, показник якого складав $1,72 млрд.
Збитки компанії скоротились до $891 млн з $1,06 млрд в І кварталі 2018 року. Хоча компанія і опублікувала чистий прибуток за І квартал поточного року, це було пов’язано із збільшенням на $3 млрд від продажу своїх операцій в Росії та Південно-Східній Азії. Не враховуючи ці угоди, Uber отримав би збитки в розмірі $550 млн.
Комісійні від кожної оплати за проїзд складають переважну більшість чистих доходів Uber, які цього кварталу зросли на 20% у порівняні з попереднім роком, що говорить про те, що компанія заробляє великі кошти від поїздок. Сума, яка заробляють водії та інші співробітники компанії, зросла до $8,23 млрд у порівнянні із $6,04 млрд роком раніше.
У звітних документах також зазначається, що обсяг грошових коштів та їх еквівалента на кінець ІІ кварталу складав майже $7,3 млрд.
Ще в травні генеральний директор Uber Дара Хосровшахі проінформував інвесторів, що компанія і надалі вливатиме значні інвестиції у розвиток.
«Рухаючись вперед, ми навмисно інвестуємо в майбутнє нашої платформи у такі сервіси як Uber Eats, екологічні види транспорту, нові підприємства та високо потенційні ринки на Близькому Сході та в Індії, де ми закріплюємо нашу провідну позицію», – сказав він.
За даними компанії, сервіс із доставки їжі Uber Eats щотижня запускає свої послуги в 5-10 містах. Завдяки цьому, в ІІ кварталі даний сегмент зріс на 200% в річному обрахуванні.
Розширення надання послуг на близькому Сході та індії є також дорого вартісним процесом. Компанія пояснила, що бере на себе витрати, пов’язані із наймом персоналу для роботи, водіїв та проведення рекламних акцій.
Після чотирьох кварталів зниження видатків на просування, у ІІ кварталі року це число зросло до $142 млн у порівнянні із $132 млн в січні-березні.
Генеральний директор компанії також підтвердив плани компанії провести ІРО у другій половині 2019 року.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].