Захворіло у світі
62,295,586
Померло у світі
1,453,128
Вилікувалось у світі
39,854,760
Захворіло в Україні
722,679
Померло в Україні
12,213
Вилікувалось в Україні
339,378
Roshen виборола право на червону стрічку та «Золотий ключик» у «Київхліба»

Roshen виборола право на червону стрічку та «Золотий ключик» у «Київхліба»

Господарський суд Києва визнав, що «Київхліб» порушив права інтелектуальної власності Roshen

Roshen виборола право на червону стрічку та 	«Золотий ключик» у 	«Київхліба»
Фото Facebook Roshen

Господарський суд Києва задовольнив два позови компанії Roshen до ПАТ «Київхліб» щодо торта «Казковий ключик» та червоної стрічки на тортах, повідомляє ЕП, посилаючись на рішення з Єдиного державного реєстру судових рішень.

Так, суд визнав, що «упакування для торту «Казковий ключик» за патентом України №33762 містить позначення схожі настільки, що їх можна сплутати зі знаком для товарів і послуг за свідоцтвом України №78911 та добре відомим в Україні знаком «Золотий ключик».

На думку суду, це може ввести в оману споживачів. Цю ж думку підтвердив експерт. Відтак, патент «Київхлібу» на промислові зразки був визнаний судом недійсним.

У зв’язку з даним рішенням,  «Київхліб» зобов’язується заплатити 4000 грн судових зборів  та 26 000 грн за проведення судової експертизи.

Окрім того, інше судове рішення було прийняте також на користь Roshen. Так, червона стрічка із золотистими написами була визнана виключно знаком Roshen. Зазначається, що обидві компанії провели соціологічні дослідженні. За результатами опитування «Київхлібу» (проведеного ТОВ «Перша рейтингова система») «позивачі переоцінюють значення та відомість червоної стрічки, як способу індивідуалізації позивачів». На їх думку, стрічка не асоціюється виключно з позивачами.

Проте Roshen провела власне опитування «Визначення рівня відомості серед споживачів елемента пакування тортів у вигляді червоної стрічки із золотим або жовтим написом та оцінка споживачами ступеню схожості упаковок продукції з вказаним елементом пакування» (Центр соціальних технологій «Соціополіс»).

Відтак, експерти підтвердили, що порівнювані знаки є частково схожими, внаслідок часткової схожості їх зображувальних елементів та загального зорового враження, що формується поєднанням кольорів. Це може вводити в оману споживачів відносно особи виробника вказаного товару.

У результаті суд повністю підтримав позов Roshen та визнав свідоцтво «Київхлібу» недійсним.

Нагадаємо: господарський суд визнав, що ТОВ «Белларія» порушило право інтелектуальної власності кондитерської корпорації Roshen в частині використання назви «Київський торт» і торт «Київський», а також елементів дизайну упаковки торта у вигляді листя каштана.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті