PepsiCo купила виробника апаратів для виробництва газованих напоїв вдома за $3,2 млрд
Очікується, що угоду із купівлі SodaStream буде закрито в 2019 році

Компанія з виробництва напоїв PepsiCo анонсувала свої плани придбати тель-авівську компанію-виробника апаратів (сифонів) для виробництва газованої води вдома SodaStream за $3,2 млрд. Про це повідомляє CNBC.
Нью-йоркська компанія погодилась заплатити по $144 за акцію SodaStream, що включає 32%-ву премію до середньозваженої вартості акцій компанії.
Ця угода дасть змогу PepsiCo реалізувати нову ідею та надавати продукцію своїм клієнтам не через магазини, а доставляти її людям додому. Це відбувається з огляду на те, що магазини в США знаходяться в процесі трансформації, а 70% покупців очікують, що до 2025 року купуватимуть усе необхідне онлайн.
Для SodaStream угода є шансом розширити свою присутність завдяки поширеності Pepsi. Наразі продукція компанії представлена у 80 000 роздрібних магазинів в 45 країнах світу. ЇЇ найбільшими ринками є Німеччина, Франція, Канада та США.
Зазначається, що SodaStream допомогла створити ринок виробництва газованої води вдома, але за останні роки її популярність стрімко зросла. Про це свідчать результати квартального звіту компанії. Компанії вдалось потроїти прогноз прибутків за рік,а продажі її апаратів виросли на 22% за квартал до понад 1 млн одиниць.
До оголошення угоди акції SodaStream зросли на майже 85% з початку року.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].