«Ашан» планує відкрити маркетплейс в Україні
Його створення відповідає глобальній стратегії групи

Девелоперський підрозділ французької групи «Ашан» (Auchan) – компанія Ceetrus может запустити в Україні маркетплейс, повідомляє Retailers із посиланням на комерційного директора Ceetrus Ганну Корягіну.
«Ми також думаємо про маркетплейс. Це той формат, який вже був впроваджений нашими французькими колегами. Тобто це можливість представити торговий центр не тільки офлайн, а й забезпечити взаємодію між ТЦ і клієнтами онлайн», – розповіла Корягіна. Така модель вже працює у Франції з 2015 року.
Як зазначається, створення маркетплейса було частиною глобальної стратегії Auchan, пов'язаної з розширенням присутності і в інших країнах. На сайті маркетплейса представлені різні категорії товарів: від продуктів харчування до дитячих іграшок, меблів і техніки.
Згідно з Mirakl, бізнес-модель маркетплейса дозволяє розширити асортимент гіпермаркету без інвестицій в складські приміщення. Першими ритейлерами, які стали продаватися на маркетплейс Auchan, стали постачальник кави Les Cafes Henri і шоколаду The Knights of Argouges.
Маркетплейс Auchan у Франції не обмежується тільки електронною торгівлею. Він інтегрований в існуючу крос-канальну стратегію компанії, тому покупки і повернення можливі у фізичних магазинах.
Продукти харчування – це швидкозростаючий сегмент ринку, і навіть такі компанії, як Amazon, намагаються відкривати свої маркетплейси. Так, Tesco запустив маркетплейс у Великобританії у 2012 році, а в 2018 році Carrefour заявив про запуск власного маркетплейса в Бельгії та Іспанії.
Також у 2000 році Auchan став першим у Франції гіпермаркетом, який надав своїм відвідувачам послугу drive-through.
Нагадаємо: міжнародний девелопер Ceetrus (ТОВ «Сітрас Україна», раніше Immochan), що входить до французького холдингу Auchan, здійснює будівництво нового ТЦ «Ашан» по пр. Чорновола у Львові.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].