Перший магазин Decathlon в Україні відкриють у Києві поблизу метро «Почайна»
Інвестиції у магазин складуть близько 1 млн євро

Французький бренд спортивного одягу Decathlon, що входить до міжнародної групи Auchan Group, планує весною 2019 року запустити в Україні перший магазин біля станції метро «Почайна», повідомив Інтерфакс з посиланням на гендиректора компанії Флорана Гійє.
Окрім магазину, який буде відкрито в «Рітейл-парку «Петрівка», бренд має намір запустити онлайн-магазин та розширити виробництво продукції в країні (яке існує з 2012).
Як уточнив гендиректор «Decathlon Україна», площа першого магазину мережі – близько 2 500 кв. м (традиційний формат для Decathlon – 3000 – 4 000 кв. м). У ньому будуть шоу-руми та зони тестування спорттоварів. Інвестиції у перший магазин склали близько 1 млн євро.
Щодо онлайн-магазину: поставка буде здійснюватися зі складу в Польщі біля кордону з Україною. Онлайн-магазин буде пропонувати як адресну доставку, так і самовивезення з фізичного магазину рітейлера.
«Україна – це фантастична країна для виробництва. Ми хочемо максимально розширити тут потужності з виробництва взуття і нетехнічних товарів. Ми будемо намагатися робити більше в Україні для європейського ринку», – зазначив Гійе.
За словами комерційного директора «Decathlon Україна» Розаріо Коццоліно, виробництво товарів компанії в Україні розташовано у Закарпатській, Сумській та Чернігівській областях. Зараз ведуться переговори ще з кількома виробниками.
«Ми маємо намір розширюватися в Україні як тільки отримаємо позитивну реакцію з боку українських спортивних споживачів, після цього будемо намагатися виходити в регіони, бути там, де ми потрібні», – пояснив Гійе.
За його даними, мережа Decathlon включає майже 1 500 магазинів у 46 країнах, 99% продукції в магазинах мережі – товари власних брендів.
Компанія планує за підсумками 2018 роки вийти на чистий прибуток 12 млрд євро, а також наростити кількість власних брендів з 30 до 60.
Нагадаємо: на початку вересня компанія повідомила про відкриття магазину в Україні навесні.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].