Міжнародний аеропорт Одеса провів ребрендінг
Розробкою візуального стилю та неймінгу займалась креативна компанія Fedoriv

Міжнародний аеропорт «Одеса» (ODS) представив новий бренд, розробкою візуального стилю та неймінгу якого займалась креативна компанія Fedoriv, йдеться у повідомленні на сайті аеропорту.
«Думаю, що новий бренд аеропорта повністю відображає нашу готовність йти у ногу з часом, а також відповідати високим очікуванням наших клієнтів та вдосконалюватися», – відзначив директор аеропорта Павло Прусак.
У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.
Основою комунікації став образ матері – гостинної та рідної, як і сама Одеса. Це місто, що об'єднує сотні культур та гостинно відкриває світ для кожного – тому гостей зустрічає слоган «Мир вам!», написаний сімома мовами. Він також став основою графічного патерна.

Фото: odesa.aero
«Проблема 90% аеропортів світу – їхня безликість, – вважає засновник компанії Андрій Федоров. – Ми хотіли, щоб аеропорт Одеси став унікальним і передавав дух міста – морського, яскравого, космополітичного та дружнього».
Нововведення приурочені до відкриття, яке готується, нового міжнародного терміналу площею більш ніж 30 000 кв м, рівною 5 футбольним полям. Термінал зможе обслуговувати тисячу пасажирів за годину та близько 3 млн пасажирів на рік. За швидкість, комфорт та якість обслуговування відповідатимуть чотири телескопічних трапи для висадки та посадки і 1300 місць для парковки. У планах – співробітництво з 23 авіакомпаніями, які виконуватимуть прямі рейси з Одеси за 30 напрямками.
Міжнародний аеропорт Одеса входить до трійки найбільших аеропортів України. Він зв'язаний повітряними лініями з багатьма містами України, а також з країнами СНД, Західної Європи, Азії та Африки. В останні роки річний пасажиропотік аеропорта перевищив відмітку у мільйон пасажирів.
Аеропорт здатен приймати повітряні судна кода 4D та нижче, а також гелікоптери всіх типів.
Нагадаємо, також оновлений бренд сьогодні представила і державна «Укрзалізниця».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: editor@mind.ua.