ПУМБ запустив перший в Україні банкінг в месенджерах
Відтепер завдяки месенджеру 24/7 можна дізнатись безліч важливої інформації

ПУМБ вперше в Україні реалізував можливість надання повного циклу банківських послуг через месенджери, повідомляє прес-служба компанії.
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ) вперше в Україні представив повноцінний банкінг в месенджерах. У жовтні 2018 року ПУМБ запустив банківський сервіс в месенджері Telegram. Раніше, в квітні 2018 року, був запущений банківський сервіс в месенджері Viber. У найближчих планах ПУМБ також запуск банкінгу в Faсebook messenger.
Банкінг в месенджерах дозволяє клієнту самостійно за допомогою одного лише месенджера оформити заявку на кредит або кредитну картку ПУМБ, і в подальшому здійснювати повний цикл обслуговування цих продуктів. У форматі 24/7 протягом декількох секунд клієнт може отримати інформацію про:
• суму наступного платежу по кредиту;
• суму останнього зарахованого платежу по кредиту;
• суму простроченої заборгованості по кредиту;
• суму повного погашення заборгованості по кредиту;
• мінімальний платіж і суму повного погашення по кредитній картці.
Ще через банкінг в месенджерах можна дізнатися актуальний курс валют і поповнити мобільний телефон, а також вибрати мову інтерфейсу. Крім цього, за допомогою банкінгу в Viber клієнти ПУМБ можуть оформити електронний поліс страхування для автомобілів.
«Глобальна діджиталізація – серйозний виклик для банківського сектору. Все більша кількість сервісів, в тому числі фінансових, стає доступною через мобільні додатки. Саме тому ПУМБ вирішив йти на території, які звичні і зручні для наших клієнтів. Ми шукали можливість, яка б дозволила в дуже короткі терміни розгортати банківський сервіс на різних платформах в месенджерах. Ми знайшли таке технологічне рішення спільно з нашими партнерами – компанією Middleware Inc. Завдяки цьому ми запустили десятки банківських сервісів в Viber месенджері, а додавання функціоналу в месенджер Telegram зайняло всього два дні», – коментує Сергій Черненко, голова правління ПУМБ.
Запуск в короткі терміни банківського сервісу ПУМБ в месенджерах став можливим завдяки створенню спеціальної бот-платформи, що є частиною загальної стратегії «цифрової трансформації», яку банк реалізує з 2016 року. В рамках цієї стратегії ПУМБ спільно з партнером – компанією MiddleWare Inc – розробив власне «цифрове ядро» на базі хмарної технології Corezoid Process Engine, що дозволяє автоматизувати будь-який процес без витрат на написання програмного коду, прискорити цикл впровадження змін в банку.
«Тепер не тільки ІТ-фахівці, а й представники бізнес-напрямків банку можуть швидко і самостійно налаштовувати і змінювати бізнес-процеси, експериментувати з новими ідеями, постійно покращуючи якість обслуговування, підвищуючи ефективність процесів. При цьому ІТ-департамент банку, замість хардкодінга і програмування бізнес-логіки, може зосередитися на розробці необхідної кількості API. Такий розподіл ролей дозволяє уникнути черг на ІТ-розробку і значно прискорює виведення на ринок нових продуктів і сервісів», – коментує Олександр Вітязь, Founder & CEO Middleware Inc.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].