Шулявський шляхопровід демонтують 3-4 листопада 2018 року
Шляхопровід закриють на півтора роки, поки не зведуть новий

Столичний Шулявський шляхопровід повністю демонтують 3-4 листопада, у вихідні дні, і закриють цю ділянку на наступні півтора року, протягом яких потрібно буде користуватись об’їздом.
Про це повідомляє «Вечірній Київ» із посиланням на слова головного інженера КП «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд Києва» Олександра Здольника.
У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.
«Демонтувати Шулявський шляхопровід будемо повністю. Першим знесемо прогонові споруди, опори, потім і фундамент до ростверків. Поле з паль (частину фундаментів) доведеться покинути. Є висновок експертизи, що старі фундаменти не придатні для нових сучасних й майбутніх навантажень. Замість старих тут встановлять нове пальове поле», – повідомив Здольник виданню.
Так, об’їзд цієї ділянки здійснюватиметься по вулицях Нестерова, Цедика, Гарматній та Виборзькій.
Як зазначив Здольник, під час всіх цих робіт проспект Перемоги не перекриватимуть для транспорту повністю, тільки частково обмежуватимуть рух по одній смузі. «Обов’язково працюватимемо вночі», – наголосив він.
Крім того, він пояснив, чому була обрана схема нової розв’язки у вигляді «неповної конюшини», а не альтернативного варіанту Віктора Петрука, за який проголосували понад 10 000 киян у відповідній петиції і, яку згодом не підтримала Київська міська державна адміністрація (КМДА).
«Неповний конюшинний листок» дворівневої розв’язки, яку ми будуємо, такий тому, аби не зачіпити вестибюль станції «Шулявська», – пояснює Олександр Здольник. – До речі, за наполяганням громадськості варіант Віктора Петрука ретельно пророблявся, була проведена технічна експертиза, й виявилося, що збудувати велетенську споруду проблематично саме через метрополітен. Тому, що палі треба було б занурювати на відстані 2-3 метрів від наклонних тунелів ескалаторів станції й впритул до вестибюлю станції. Крім того, якщо втілювати задум Петрука, але, у відповідності з ДБН й робити правильні радіуси горизонтальних кривих розв’язки, то, знов таки, постраждає споруда метрополітену. Місту краще все ж таки зберегти метрополітен. Тому на сьогодні, вирішено будувати за затвердженим проектом», – пояснив Здольник.
Нагадаємо, у липні 2018 року КМДА затвердила проект реконструкції Шулявського шляхопроводу з 3 з’їздами, всупереч вже другій петиції від киян, якими запропоновано до розгляду проект трирівневої розв’язки.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: editor@mind.ua.