Інтернет змінює світ: автодилери з ФРН побоюються, що через 5-10 років будуть непотрібними
Потенційним покупцям авто простіше знайти варіант для себе в інтернеті, а до салону звернутись хіба-що за професійною консультацією

Система роздрібних продажів легкових автомобілів в світі, зокрема і в Німеччині,вже в найближчі 5-10 років зміниться кардинальним чином. Про це свідчить дослідження проведене міжнародною консалтинговою групою PwC, опубліковане у звіті The Future of Automotive Retail,передає DW.
Описані у звіті тренди стосуються не лише ФРН, де автосалони є невід'ємним атрибутом навіть маленьких міст, але і країн із власним великим власним автовиробництвом.
Головні висновки дослідження є наступними: система роздрібних продажів легкових авто, зокрема мова йде про класичні автосалони, втратить колишнє значення. Автосалони отримають інші задачі та функції, при цьому незалежним німецьким автодилерам загрожує крах їх бізнес-моделі.
Наразі автодилери в Німеччині в більшості є незалежними та мають самостійну цінову політику.
«Сумнівно, що така бізнес-модель ще довго буде життєздатною в умовах майже повної цінової прозорості в епоху інтернету», – стверджує автомобільний експерт компанії PwС Germany та співавтор дослідження Сімон Штрьом.
73% автодилерів вказали на незалежні інтернет-платформи (які пропонують нові та бувші у вжитку автівки від найрізноманітніших виробників). І дійсно, кожен другий опитаний німецький автовласник допустив придбання наступного автомобілю в віртуальному магазині. Придбання в онлайн-режимі приваблює простотою та доступністю: обирати машину можна в будь-який час дня чи ночі та порівнювати ціни на різних платформах.
Крім того, автодилери побоюються конкуренції зі сторони самих автоконцернів. Цілих 82% опитаних назвали головною загрозою своєму бізнесу можливість купувати автомобіль прямо з заводу.
Ще однією загрозою для свого бізнесу автодилери називають «альтернативні моделі мобільності», такі як каршерінг або послуги Uber та інших сервісів. Опитування показало, що чим молодшими є опитувані, тим частіше їх влаштовує не власне авто, а можливість його винайняти на певний термін.
В той же час 56% респондентів зазначили, що автодилер залишається для них надійним джерелом інформації і без його консультацій вони не наважаться на покупку. Втім, така тенденція веде до того, що потенційний покупець йде до автосалону, отримує від дилеру усю необхідну інформацію, а потім вдома, через інтернет, замовляє, авто, яке йому сподобалось.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].