Новий рекорд вставлено: Alibaba за день продала товарів на рекордні $31 млрд
Минулорічний рекорд у День холостяка було перевершено на 27%

Китайський гігант електронної комерції Alibaba встановив новий рекорд продажів, який припав на 11 листопада, коли в Азії святкують День холостяка. Компанія заробила $30,8 млрд, що на 27% більше за минулорічний рекорд. Про це повідомляє GizmoChina.
Суму в $25 млрд, яку було зафіксовано за добу минулого року, цього разу зібрали менш ніж за 16 годин.
Продажі, присвячені Дню холостяка, який був започатковано на противагу Дня усіх закоханих, став у Азії «24-годинним інтернет-безумством».
Незважаючи на цей успіх, акції компанії за останній час знизились на 16% на тлі торгової війни з США та конкуренції з іншими китайськими компаніями.
Проте доходи компанії продовжують зростати зі здоровою швидкістю у 54% порівняно з аналогічним періодом минулого року.
На Alibaba було представлено понад 180 000 брендів, до числа яких входять такі високотехнологічні компанії, як Xaomi, Apple та Dyson.
Цього року компанія також звернула увагу на міжнародних споживачів. У продажах до Дня холостяка взяли участь торговці з понад 200 країн.
Нагадаємо: за першу годину продажі до Дня холостяка на всіх майданчиків Alibaba Group склали майже $10 млрд, що на 21% більше, ніж минулого року.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].