ДФС планує зменшити перевірки бізнесу щонайменше на 10% у наступному році
Під час перевірок акцент буде зроблено на результативності, перевірки будуть адресними та не зачіпатимуть той бізнес, який не має об’єктивних факторів ризику

Державна фіскальна служба (ДФС) планує зменшити щонайменше на 10% кількість підприємств, які потраплять до плану-графіку проведення перевірок на 2019 рік. Про це з посиланням на слова в. о. заступника голови ДФС Євгена Бамбізова повідомляє прес-служба ДФС.
За його словами, в органах ДФС існує ризикоорієнтований підхід до діяльності платників податків та здійснення їх планування до перевірок. На сьогодні в ДФС здійснюється перегляд затверджених ризиків з метою їх актуалізації.
«Затверджені ризики є застарілими і вже не можуть об’єктивно характеризувати те чи інше підприємство. Ми зараз здійснюємо перегляд критеріїв ризиковості, визначаємо їх актуальність та пріоритетність. І вже планування перевірок на 2019 рік буде здійснено з урахуванням актуалізованих ризиків. Вони будуть оприлюднені на веб-порталі ДФС для того, щоб бізнес розумів, у якому випадку фіскальна служба прийде до нього з перевіркою», – повідомив він.
Разом з цим він повідомив, що під час перевірок акцент буде зроблено на результативності, перевірки будуть адресними та не зачіпатимуть той бізнес, який не має об’єктивних факторів ризику.
Крім того, важливим кроком у системі аудиту стане впровадження електронної перевірки, над якою в ДФС активно працюють. Це дозволить виявляти переважну частину ризиків ще до перевірки.
Більше про майбутні перевірки бізнеса читайте в матеріалі Mind : «Ревізори на порозі: хто перевірятиме бізнес у 2019 році «.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].