«Укрзалізниця» виплатила першу компенсацію пасажиру через затримку рейкобусу до аеропорту Бориспіль
Держперевізник сплатив мандрівнику еквівалент $550 за переоформлення авіаквитка на літак

«Укрзалізниця» 2 грудня виплатила першу компенсацію пасажиру, який запізнився на рейс через поламку поїзда, що слідував до аеропорту Бориспіль, передає avianews.
Як зазначається, мандрівник Даніель Беккер отримав від української залізниці еквівалент $550 в гривні, які днем раніше він змушений був витратити на переоформлення авіаквитка в Австралію.
«Я ночував у друзів біля метро «Вокзальна». Ось чому і вирішив їхати новим експресом... Після цього вранці мені викликали машину додому, привезли до «Укрзалізниці». Я написав заяву, і мені видали повну вартість квитка в гривні за курсом продажу. Я їх обміняв на $550. Потім машина з водієм, яку надала «Укрзалізниця», відвезла мене до аеропорту», – розповів пасажир в інтерв'ю hromadske.ua.
Нагадаємо: експрес зламався на шляху до аеропорту Бориспіль 1 грудня – на другий день після запуску регулярного сполучення. У результаті час у дорозі замість заявлених 38 хвилин склав близько 2 годин.
Деякі пасажири, боячись запізнитися на рейси, зістрибнули в поле і пішли по снігу в бік аеропорту.
Примітно, що за кілька годин до поломки в. о. голови правління «Укрзалізниці» Євген Кравцов рекомендував використовувати експрес в аеропорт як дешевшу альтернативу наземному транспорту без ризику потрапити в затори.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].