Подарунок під ялинку: навіщо lifecell суттєво піднімає тарифи
Оператор повідомив, що тарифи в мережі зростуть від 33% до 75%, в залежності від тарифного плану

Мобільний оператор lifecell перед Новим роком вирішив серйозно підняти тарифи, деякі практично вдвічі. Навіщо це компанії та чи не завдасть це шкоди їй самій, розбиралось видання Liga.net.
Багато користувачів lifecell днями отримали повідомлення із інформацію про підвищення тарифів в мережі з 12 грудня – від 33% до 75%, в залежності від пакету.
«В основному це буде зростання на 25-30 грн. І лише в деяких – від 40 до 75 грн», – уточнюють в компанії та додають, що не бачать проблеми у здорожчанні, оскілки «витрати на мобільний зв’язок продовжують залишатись дуже низькими у порівнянні з іншими витратами, зокрема, на транспорт, продукти, комунальні платежі та інші». Крім того, отримавши повідомлення, абонент має змогу змінити тариф за бажанням і до 31 січня це буде безкоштовно.
Видання припустило, що зростання ціни могло бути пов’язане з великим трафіком, який споживають абоненти, з огляду на те, що lifecell є єдиним оператором, який не вводив обмеження швидкості, після завантаження визначеної кількості гігабайтів. Втім в компанії запевнили, що це не так. Схоже, що оператор агітує до переходу на контрактне обслуговування, яке в даному випадку, відрізняється дешевизною.
Така тактика є доволі ризиковою. Хоча середній чек оператора досягнув 59 грн, що є найвищим показником серед українських мобільних операторів, його абонентська база продовжує падати. В ІІІ кварталі цього року 3-місячна абонентська база оператора lifecell зменшилась на 7,3%, на річній основі – на 7,6 млн абонентів.
Тим часом, конкуренти не говорять про підвищення тарифів для своїх клієнтів. Більш того, вони, навіть, активізували стратегії із утримування клієнтів (і залучення нових), ймовірно, у зв’язку з діями lifecell. Зокрема, «Київстар» надав усім клієнтам з 3 грудня по 14 січня акційний безлімітний 4G інтернет.
Нагадаємо: чистий збиток lifecell в 3-му кварталі 2018 року збільшився на 101,5% у порівнянні з аналогічним періодом 2017 року і склав 185,6 млн грн проти 92,1 млн грн.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].