Electriq Global вигадала, як заправляти водневі електрокари на звичайних АЗС
Компанія заявляє, що її паливо є «дешевою екологічно чистою та придатною для використання рідиною, яка може стати моторним паливом майбутнього»

Ізраїльсько-австралійська компанія Electriq Global розробила метод стабілізації водню в рідині, яку можна перекачувати і транспортувати так само, як і звичайний бензин. Це дозволяє швидко заправляти електромобілі на паливних елементах на звичайних АЗС і тим самим зберегти існуючу заправну інфраструктуру. Про це повідомляє enkorr із посиланням на New Atlas.
На сьогодні існує кілька альтернатив для авто з двигунами внутрішнього згорання, але кожен з них має свої недоліки.
У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.
Зокрема, рідкий водень, який пропонується використовувати в якості пального в енергетичних установках автівок, що працюють на паливних елементах є дорогим у виробництві та експлуатації, його важко зберігати та транспортувати. Крім того, він є дуже вибухонебезпечним.
Electriq Global заявляє, що її нове паливо поєднує в собі найкращі якості бензину, рідкого водню та батарей електрокарів. Мова йде про «дешеву екологічно чисту та придатну для використання рідину, яка може стати моторним паливом майбутнього».
Компанія, як повідомляється, розробила спосіб стабілізації водню в рідкій формі при нормальних температурах за допомогою рідини, яка на 60% складається з води. Це значно спрощує процес транспортування та зберігання, тобто вирішує проблему, яка заважає водневим авто набирати популярність.
Що не менш важливо, нове паливо є вдвічі дешевшим, ніж бензин і забезпечує в два рази більшу автономію. Крім того, використання «палива майбутнього» повністю виключає ймовірність витоку водню з наступним вибухом повітряно-водневою суміші.

Унікальність технології Electriq Global полягає також в тому, що паливний матеріал повністю підлягає повторній переробці. Тобто, коли водій приїжджає на АЗС, з баку авто відкачують використане паливо і вливають нове. Потім відпрацьоване паливо відправлятимуть на заводи Electriq Global, де воно буде очищено та збагачено воднем.
Наразі відомо, що дана технологія апробується одним з китайських автовиробників. До того ж інтерес до неї виявили й інші імениті компанії, серед яких Toyota.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: editor@mind.ua.