Facebook та Google сплатять $455 000 за порушення правил розміщення політичної реклами
Зазначається, що компанії не вели облік замовників політичної реклами на своїх ресурсах

Технологічні гіганти погодились сплатити штраф у $455 000 задля врегулювання справи щодо порушення ними ведення належних записів про те, хто оплачував розміщення політичної реклами на їхніх ресурсах. Про це заявив генеральний прокурор штату Вашингтон Боб Фергюсон, передає AP.
«Google виплатить $217 000, Facebook – $238 000 за двома судовими позовами, у яких компанії звинувачувались у порушенні законодавства про прозорість політичних оголошень», – пояснив він.
Представник Facebook Бет Готьє заявила, що компанія рада вирішенню цього питання та додала, що «ми докладаємо усіх зусиль для захисту чесності виборів та уникнення іноземного втручання».
У заяві Google йдеться, що компанія дотримувалась законів штату до червня, коли у Вашингтоні вони були змінені та введені нові вимоги щодо розкриття інформації. У Google заявили, що потім припинили прийом передвиборчої реклами у штаті, бо не могли відповідати новим вимогам.
«Цього року ми розробили кілька функцій для забезпечення прозорості федеральних виборів у США і шукаємо способи довести ці інструменти і до рівня, якого вимагає штат», – повідомили в компанії.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].